Hoi!
Ik weet niet zeker of dit mishandelen is maar ja.
Een keer toen gaf men moeder me een verotte mandarijn en die moest ik eten anders kreeg ik straf, ik heb hem niet op gegeten en toen begon men moeder me te slaan en eten naar me gooien en ze schold me uit.
De vorige dag zat ik te verven en toen bleef men broertje me irriteren, ik riep men moeder maar die deed niets, toen riep ik men vader en die had men broertje geslagen, toen werd men moeder boos op mij omdat ik mijn vader riep, en toen had men moeder me geslagen. Op dat moment dacht ik : dit slaat toch nergens op?!
Ik heb echt een gevoel alsof men moeder mijn broertje meer mag!
Even later schreeuwde ik tegen haar : “waarom mag je mij totaal niet maar me broertje wel?!”
Ze mompelde wat maar dat kon ik helaas niet horen.
Even later ging ik naar beneden en toen deed ze ineens weer aardig?!
Mijn moeder die slaat mij alleen ik heb een keer gevraagd : “waarom sla je mij?!” Mijn moeder zegt : “Omdat je niet luistert dus dan doen we het maar zo!” Mijn moeder slaat me zelf in het openbaar, en ze scheld me uit . Ooit heeft ze tegen mij gezegd : “Je bent een vreselijke kind! Noem mij geen moeder meer!” En toen heeft ze me op straat gezet.
Mijn moeder werkte ook vroeger bij mij op school. Telkens als ze me zag deed ze net alsof ik onzichtbaar was, en ze deed zoo aardig tegen de andere kinderen, zelfs als ze vervelend waren, ze liep hand in hand met hun.
Het liefst zit ik de hele dag op men kamer, helemaal alleen!
Helaas wilt men moeder nooit naar me luisteren dus ik kan het haar niet uitleggen wat me dwars zit!
Ik hoop dat jullie tips hebben voor mij!