Vraag

mishandeling, weglopen en zelfmoordneigingen

  • 4 June 2022
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Badge

Ik ben zo klaar met mijn leven. 

Nee serieus, ik heb all tientallen keren geprobeert het the eindigen maar er komt geen eind aan.

meerdere mensen hebben al gezegt dat ik iemand die ik vertrouw er over moet vertellen, nou dat fucking werkt niet. Ik heb een gehele lijst met mensen die ik t heb vertelt: mijn beste vriendin (geloofde me niet btw.), mijn leraar, mijn ouders, all honderden mensen online, mijn schoolhooft, mijn oude leraar en waarshijnlijk meer mensen.

Mijn ouders zijn een van de duizend reden van dit alles. Ze slaan me, schreeuwen tegen me, dreigen om bijvoorbeelt me zo hwrd te slaan dat ik niet meer kan lopen en meer.

Ik heb een paar voorbeelden: mijn vader gooide me toen ik ongeveer 6-7 was wel vijf keer tegen de trap. Een keer zo hard dat ik bijna mijn ribben brak. Hij heeft ook mijn cd speler kapot gegooit en bijna de poef tegen me aan gegooit. Mijn moeder is meer van het emotienele pijn blijkbaar van zij schreeuwt en guilttript me alleenmaar.

Ik heb al drie keer geprobeert weg te rennen en de derde keer was recent 3-4 maanden geleden. Na dat hebben ze mijn telefoon en ipad afgenomen (nogsteeds.) ik zit momenteel op mijn zusjes oude ipad (zonder dat ze dat weten.) elke dag maken we wel ruzie.

Mijn vriendengroep op discord weet van dit alles en heeft me aanbevolen om hulp te zoeken. Hier ben ik dan. Ik ben ( naam weggehaald door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit ) en ik ben 12, hoogbegaaft en autisties. Hoi :(


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @C_anoniem ,

 

wat goed dat je er toch over wil praten! Hopelijk krijg je hier veel reacties.

Verder willen we je graag uitnodigen om een keer met De Kindertelefoon te bellen/chatten als je anoniem je verhaal wil delen, we zijn elke dag van 11:00-21:00 geopend. Ook kan je voor hulp en ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl , zij zijn 24 uur per dag bereikbaar.

 

Veel sterkte ermee,

de hartelijke groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 5
Badge +1

Hoi, wat erg. Ik weet niet hoe ik moet helpen. Ik heb dit allemaal niet. Goed van je dat je contact heb opgenomen met de kindertelefoon. Weet je wanneer je je iPad en telefoon terug krijgt? Heb je misschien een vriend of vriendin waar je kunt onderduiken voor een paar dagen? Ik hoop dat dit je misschien helpt. Sorry, als het niet helpt of het alleen maar erger maakt.

Reageer