Vraag

Mishandeling door vader

  • 2 May 2018
  • 4 reacties
  • 379 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey.

Ik word mishandelt door mn vader.
Vandaag weer.
Ff t hele verhaal:
Na het eten ging mn vader bier drinken, maar dan niet 1 flesje, maar anderhalf kratje van 8 flesjes (dus 12 flesjes bier). Hij was dus heel dronken. Ik liep met mn zusje naar boven, want k wil haar gwn veilig houden. (Als mn vader ooit iets met dr doet vermoord k hem. Niet letterlijk want dan kom k in de gevangenis..).
Mn vader roept mn naam (met zo'n hele rare stem omdat ie dronken was). Ik moest verklaren waarom ik een brief aan mn internet vriendin had geschreven. Like woooottt? Ik had die brief geschreven omdat ze een uur met de auto of trein en 6 en een half uur met de fiets van me vandaan woont. En omdat k weinig op mn tellie mag.
Toen zei mn vader dat k normaal moest doen.
Ik zei dat ie zelf moest stoppen met drinken en een goede vader zijn. Dat had ik beter niet kunnen zeggen want toen kreeg ik de eerste klap. Recht op mn kaak...
Toen zei ik dat ie een zuipende kinderbeul was en dat hij in de cel hoorde te zitten. Toen zei hij: pas op, of ik verkracht je weer!
Toen gilde ik zowat: o wee als je dat doet!
Toen zei hij dat ik een schande was voor de familie omdat ik op een niet Christelijke school zit, terwijl we Christenen zijn. Ik ga ook 1 keer per maand mee naar de kerk. En omdat ik schold (als streng Christene mag je nie schelden).
Dat was de druppel, en toen gaf ik een duw. Ik schold hem uit voor allerlei dingen (zonder t woord k*nk*r) (gwn dingen zoals kl**tzak, k*tm*ns en al dat soort woorden).
Toen schopte hij me tegen mn knie. Ik haakte toen pootje waardoor hij bijna viel, toen duwde hij mij keihard en ik viel toen. Toen viel ik ff flauw denk ik. Daarna stond ik op, maar sloeg hij me kei hard. Tranen stroomden (en stromen) over mn wangen en ik zag bloed waardoor k weer flauw viel (k kan nie zo goed tegen bloed zien). Mn vader duwde en trapte me nog een keer. Toen trapte ik hem tegen zn schenen, toen schold hij mij uit. Toen sloeg hij me weer en randde me aan... toen dat gebeurde gaf hij mij eerst een klap, bijna tegen mn slaap, maar doordat ik mn hoofd opzij trok heb k nu een blauw oog. Toen porde ik met mn ellebogen keihard in zn bierbuik en toen deukte hij in en ging hij op de bank liggen en sneakte ik naar boven om dit allen te typen.

Ik tril nu nog helemaal en k heb t aan mn oudere zus verteld die op zichzelf woont (ze is op dr 18e uit huis gegaan, omdat ze mn vader zat was).
Die kwam meteen naar me toe en ging me troosten enz. (Ze had milka oreo meegenomen *nom nom*) .

Dit is dus allemaal vanavond gebeurd.

Als k mn vader aangeef bij de politie heb k het idee dat k niet lang meer leef. Ik zou kunnen weglopen samen met mn zusje naar mn grote zus. Ik kan prima voor mezelf zorgen, mn grote zus en ik kunnen ons zusje verzorgen, en dan is t gwn hartstikke gezellig.

Xx Alli

4 reacties

Ehm ja....
Ik zou hem aangeven bij de politie dit kan echt niet! En voor hoelang het kan met je zusje bij je zus gaan wonen. Als het daar veilig is natuurlijk
Mijn zus zegt dat ik zolang als ik wil (en help in haar huis :P) bij haar kan zijn. Zij woont in een schone buurt vlak bij mijn school en ver van huis (mijn school is best ver van huis)
Reputatie 2
Badge +3

Hallo!

Ik heb zelf ook zoeits mee gemaakt 

Neem contact op met veilig thuis! Zij kunnen je helpen

Badge

Hé wat een vervelende situatie als je er over wil praten kan je ook met de kindertelefoon chatten en bellen en als je echt wilt dat het nu ophoud dan kan je aangifte doen bij de politie alleen je hebt dan wel bewijs nodig veel sterkte

 

Veel succes

Groetjes DrQx208  

Reageer