Skip to main content

Hoi!!! Ik ben CoffeeJellyyy:>
Ik weet nu niet of ik wel of niet mishandeld wordt door mijn moeder, want ik wordt een beetje gewend aan wat er nu aan de hand is.

Mijn moeder heeft een aantal regels: Elk cijfer onder de 8.6(het boeit haar niet of die meetelt of niet, dus deze regel gaat ook voor oefentoetsen.) betekent slaan. Als ik thuiskom met een cijfer onder de 8.6 wordt ik in elkaar geslagen(meestal met een oplader of iets hards). Als mijn moeder geld van mijn zakgeld pakt, moet ik dat accepteren en niet tegen praten, een woord erover en ik wordt geslagen. Als ik ook maar 15 minuten nadat ik uit ben laat thuis kom, betekent dat blauwe plekken.

Ik denk wel dat dit mishandeling is. Ik heb er zelfs bewijs van dat ze me in elkaar slaat. Is dit legaal?

Da's niet normaal ik zou het tonen aan iemand van je famillie en vragen wat je moet doen. Ik zou naar iemand bellen die helpt met kinderen die worden mishandeld.

Hey CoffeeJellyyy

Het is belangrijk dat je hier iets aan doet, want dit klinkt inderdaad als kindermishandeling.

Zoek iemand die je vertrouwt en praat daarmee. Of je kan ook naar de huisarts gaan en daar je verhaal doen en dan samen kijken wat voor opties je hebt.

Wat je kan doen is met Veilig Thuis chatten of bellen. Zij zijn 24/7 bereikbaar. Chatten kan via de link en bellen via 0800-2000. Dat is gratis.

Ik zet hieronder een linkje naar hun site , dan kan je eens op hun site kijken wat je allemaal kunt doen.

https://veiligthuis.nl/

Je kan ook chatten of bellen met de Kindertelefoon en daar je verhaal doen. Die mensen luisteren echt naar je verhaal en kunnen met je meedenken over een oplossing of wat je kunt doen. Het is gratis en anoniem, elke dag van 11:00-21:00. Chatten via www.kindertelefoon.nl of bellen via 0800-0432.

Het is in ieder geval belangrijk dat dit stopt, want dat je moeder je zo slaat mag echt niet!

Sterke en zoek echt hulp!

Xx Simply Me

Reageer