mishandeld met woorden

  • 6 September 2019
  • 13 reacties
  • 289 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi, ik word ZOWIEZO mishandelt met woorden door mijn NEP AUDERS EN HUN MOETEN NAAR MIJ LUISTEREN MAAR ZE HEBBEN HET GENEGEERT EN HET BOEIT OOK ECHT HUN NIET, WAT MOET IK HIER MEE IK BEN VAN PLAN OM DE CONFORENTATIE AAN TE GAAN MORGEN OCHTEND MET DIE KLOOTE VERRADER EN IK HEB HET GEHAD!!
EN ZE MAKEN ME ALWEER WIJS OM HET MOET NAAR HUN TOE TE GAAN EN DAT ZE NIET KOMT OPDAGEN IK MOET HET TOCH DOEN WANT DIE HOROR NEP AUDERS ZIJN MIJ ALWEER TOT GEKTE DRIJVEN EN NIKS HELPT!!!!!!

HUN ZIJN MEER ZIEK DAN MIJ ENORM ZE LUISTEREN NIET EENS NAAR MIJ HUN MOETEN TOT DE CONCLUSIE TREKKEN DAT HET ALLEMAAL HUN SCHULD IS MAAR DAN GEVEN ZE HET AAN MIJ DE SHULD!!!!!!!

WAT SOORT ONZIN IS HET!!!!!!!!!!
IK MOET VAN HUN AF ZO SNEL MOGELIJK EN IK WIL DAT ZE IN DE CELL GAAN ZITTEN VOOR BEST LANG OMDAT HUN ZIEKER ZIJN DAN MIJ EN NOOIT NAAR WE GAAN LUISTEREN ALS IK IETS ZEG, MAAR OMDAT IK WEET DAT ZE NIET EENS TE VERTROUWEN ZIJN GAAN ZE JUIST HET ERGER MAKEN ALLEEN MAAR!!!

Ik ga nu weglopen van hun.

13 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi JadeGameSetPlay,

We lezen dat je in een lastige situatie zit.
Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chattenals je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.


groeten Claire
De Kindertelefoon
Hey Jade

Wat vervelend dat het er thuis zo aan toe ging. Niet ok dat je huisgenoten je een aangevallen gevoel bezorgen. Is de spanning thuis inmiddels wat gaan liggen?

Als ik het me goed herinner, werd er gewerkt aan een regeling waarbij je af en toe bij een ander gezin ging wonen. Is daar vordering in gekomen?

Groetjes
Kenshin
Vordering??
Het is niet zo erg verlaagd.. maar ik blijf hun haten todat ze gewoon naar me moeten luisteren.. niet alleen meer mij negeren en hun zin krijgen!!!!!!
What the hell BEZIELD HUN NOU TOCH?!?!??!
Ze doen we gewoon aardig.. MAAR IK HAAT HUN COMPLEET EN IK KAN NIET ECHT IN DON'T WONING BLIJVEN!!!!!

MAAR DAT IS ALLEMAAL HUN EIGENNSCHULD DAT HUN DEZE CONSUQUENTIES NEMEN!!!!!!! WAT EEN ONZIN!!!!!! HUN ZIJN ZIEKER IN HUN KOP DAN IN DE MIJNE!!!! IK HEB HET ERGER EN IK KRIJG MEER ONGELUKKEN EN HET LEID MEER DAT HET ERGER WORD!!!! HET GAAT ECHT NIET GOED MET ME EN ALS IK MAAR EENS OM THE CHATTEN OF BELLEN ANONIEM KAN NIEMAND MIJ ECHT HELPEN ALLEEN MAAR MEER TIPS.. JA DAAR HEB IK WAT ERAAN!!!
EN ZIT VAST MET DIE BELACHELIJKE VERZONNE TAAK WAT IK MOET DOEN OMDAT MIJN NEP AUDERS DAT ZELF HEBBEN VERZONNEN WAARVAN IK DAT MIET DOEN EN ZO MIJ MEER AAN HET TEMMEN TE LATEN KRIJGEN WAARVAN HUN DAT NOOIT MOETEN DOEN!!!!!!!!!! HUN MAKEN ECHT ALLES EXTRA MOEILIJK TOTDAT IK ECHT ALS MENIS BEN IM WE TE LOPEN VAN HUN MAAKT NIKS UIT OF HET DAG OF NACHT IS!!! DIT IS OOK WAT ZE ME CONTINU GAAN LASTIG GAAN VALLEN!!!!!!!! EN NIEMAND NEEMT MIJ OOIT SIRIEUS.. JA ZELFS ZEGT 1 IEMAND VAN WEGRENNEN HEEFT NIET ECHT NUT EN JA WAT HEB IK DAAR NOU AAN?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
IK KAN NIKS DOOR HUN ... ALLEEN MAAF WERKWN EN MET PIJN LEIDEN TODAT IK NAAR HET ZIEKENHUIS MOET GAAN OFZO?!?!!?!?!?!??!?!?! IK BEN AL ZO ZIEK GEWORDEN MET PIJN WANT DARA KOMT HET DOOR VAN DIE PIJN DIE ERG NOT IS!!!!

IK KAN ECHT NIKS OFZO?!?!?!?!!!!!!
Wat jammer dat het thuis zo moeilijk blijft. Wel goed dat je hierover probeert te chatten en bellen. Dat je hier initiatief toe neemt, is positief van je.

Je vertelde in het midden van je reactie over een taak die je ouders je opgelegd hebben. Zou je wat meer over die taak kunnen vertellen?

Gr. Kenshin
Het is wat moeilijk om het uit te legggen omdat ik langzaam ziek word en blesures en wondjes heb gekregen door een ongelukje... mijn rechter eleboog KEIHARD tegen een stenen muur binnen van mijn school binnen tegenaan gebotst.... en doet nog steeds knijters veel pijn...
En een pols ongelukje... + ook rechts.....๐Ÿ™„๐Ÿ˜”๐Ÿ˜’๐Ÿ˜ฌ๐Ÿ˜ฌ
Dus ik kan beter in de weekend uitleggen oke..
Heb het extra zwaar met dit allemaal..
Vervelend dat je zulke pijn lijdt. Zou je het zien zitten om langs te gaan bij een arts? Dat zou een schoolarts kunnen zijn, of de huisarts. Een arts zou je pijn (deels) kunnen verhelpen, en er eventueel voor kunnen zorgen dat je je in de toekomst minder vaak kwetst.

Gr. Kenshin
Nouw die dokter van me is erg laaaaannggggg weg.... dus nope geen dokter voor mij..๐Ÿ˜ฌ
Vaak heeft een arts die voor een tijdje afwezig zal zijn een vervanger. Je zou je arts kunnen contacteren, waarbij je waarschijnlijk doorverwezen zal worden naar een vervangende arts. Zou je dat zien zitten?

Gr. Kenshin
Dat gaat nooit goed als er een vervanger is.. dat gaat toch niet goed komen.
En ben eerder gaan mijn werk weg gegaan okmdat het slecht gaat met me..
En heb meer pijn en last van alles en mijn nep ma zegt toch nooit duidelijke dingen en gaat daarna mij de schuld ervan geven waarvan DAT NIET MIJN PROBLEEM IS MAAR DIE VAN HAAR.
En dat is haar payback als ze zelf haar eigen spullen ermee lopen te klooien.
En ik ga toch niet haar troep opruimen dat doet me maar zelf wel.
Tenslotte, ze doet toch zelf ook haarzelf gek te maken.
๐Ÿ˜‘๐Ÿคท๐Ÿปโ€โ™€๏ธ๐Ÿคฆ๐Ÿปโ€โ™€๏ธ
hey

ik raad je aan om juist naar de vervanger te gaan...
zij/hij kent jou ouders niet dus als je je fijn voelt bij die vervanger kan je misschien alles vertellen waar je mee zit. dan zou extra mee genomen zijn.
en het is niet goed als je iets blesseerde dat het langer dan een dag pijn blijft doen...

bij mijn broer is het een keer zo fout gegaan hij liep 3 dagen rond met een 3 voudige breuk dus last je pols maar voor de zeker heid na kijken

groetjes
blue
Ok ik probeer wel.. ik denk dat ik misschien deze Zondag kan gaan

Ik weet niet hoe ik sneller ziek voel steeds.... blijf misselijk..... and heb de neiging om over te geven...
En mijn pols en elleboog voelen niet goed... vooral mijn pols..
Goed dat je je voorneemt langs te gaan bij een arts. Ik hoop dat deze je van je klachten zal weten afhelpen. Beterschap ๐Ÿ€

Gr. Kenshin
Awww dank je wel๐Ÿ˜Š

Reageer