Vraag

mishandeld door mijn moeder?

  • 19 June 2019
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo na 2 jaar ben ik weer terug hier haha
dit is een best lang verhaal maar ik hoop dat mensen me kunnen helpen

ik ben 15 jaar en ik denk dat ik mishandeld wordt door mijn moeder. ze slaat,schopt,trekt aan mijn haar en gooit spullen naar me. maar na een gebeurtenis die 1 week geleden is gebeurt slaat ze me alleen maar en noemt ze me alleen maar "slet" en "kankerkind" ik zit er all lang over na te denken om weg te lopen ik kan er echt niet meer tegen. maar ze zegt dat het voor mijn eigen bestwil is en daarom twijfel ik of het echt mishandeling is? veel van mijn vrienden zeggen van wel maar ik wordt uiteindelijk altijd door haar omgepraat.

ik mag met niemand meer omgaan,mijn telefoon is afgepakt dus ik kan met moeite mensen bereiken en moet na school gelijk naar huis en mag daarna ook niet meer naar buiten en als ik thuis kom van school wordt ik weer eens uitgescholden ik wil weg hier ik heb 15 jaar in deze situatie geleefd ik ben er helemaal klaar mee

als ik me wil verdedigen voor iets wat ik niet heb gedaan is het tegenwoord en wordt er achter me aan gerent.
ik heb nu ook een vriendje en omdat ze seksuele dingen in mijn berichten heeft gevonden (waarvan het meeste als grap bedoelt was) wordt ik nu elke dag uitgescholden voor hoer,slet etc veel van mijn vrienden zeggen ook dat ze overdrijft en dat ik ouder wordt dus aan die dingen ga denken uiteindelijk,maar dat accepteer ze niet en dreigt on hem ook iets aan te doen als ze hem ziet.

kortom ik zit in een best wel moeilijke situatie en ik wil weg hier het spijt me dat dit bericht best lang is maar ik heb een erge mental breakdown nu en wil gewoon in rust kunnen leven zonder bang te zijn om iets te doen.

ik hoop dat iemand mij kan helpen,
juvi.

3 reacties

Hallo Juvi,

Heb je een vertrouwingspersoon op school geprobeerd, want dit klinkt daadwerkelijk als heftige mishandeling. Ook kan je altijd de kindertelefoon bellen. Ik zou niet weglopen, want dat gaat je problemen waarschijnlijk alleen maar groter maken.

Xx
ja ik heb all een vertrouwingspersoon geprobeert alleen mijn moeder was erachter gekomen en was nog bozer geworden omdat "niemand het iets aangaat wat er in huis gebeurt" ik heb dus geen hoop meer daar in
hoi Juvi, ik denk dat je misschien je mentor moet inschakelen. Deze handelingen die je moeder doet is inderdaad kindermishandeling en dat is verboden. Vraag aan je mentor of je de politie moet inschakelen want als het al je hele leven zo gaat moet je echt de politie inschakelen voordat het te laat is. Ik hoop dat het je is gelukt!
xx

Reageer