Misbruikt door me oom.. Pedofiel??

  • 26 June 2014
  • 4 reacties
  • 1682 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal,

Een man van 34 (een soort oom van mij.)
Ken ik nu al 6 jaar, hij was altijd heel aardig en probeerde mij vertrouwen in hem te krijgen.
Maar afgelopen jaar maakte hij misbruik van mij het begon gewoon een beetje over me been strelen enz.
En het ging steeds verder.. ook op snapchat stuurde ik foto's naar hem en hij zei: Mooie '....'' en altijd voordat ik hem zag en nog thuis was zei hij doe dat shirtje maar aan die je laatst op de foto aan had. Dat stond je heel mooi en had je inkijk (of wat ook maar)
Hij zat later ook aan me ....  en ging steeds verder totdat hij ook dingen bij mij deed op sexueelgebied.
Mijn zus had me laatst verteld dat ze hem moest pijpen.. En ik moest naaktfoto's naar hem sturen via snapchats en hij maakte screenshots en ik zei: Als je ze maar wel verwijderd.. Ik wou dit helemaal niet maar durfde geen nee te zeggen.
Me moeder kwam achter die berichtjes omdat ze me mobiel afpakte en had hem nog een kans gegeven maar ze wist niet dat hij ook dingen bij mij had gedaan en ze wist ook niet van snapchat. (van snapchat weet ze nog niet). Me zus is naar een vriendin gegaan en had alles verteld maar we durfden het niet aan me moeder te vertellen omdat we ons daarvoor schaamden en me moeder heeft laatst aangifte gedaan bij de politie en ze gaan er na de zomervakantie aan werken en hebben dus ook als bewijs die berichtjes laten zien. Me zus had binnen een half jaar 1227 berichtjes met hem. Gisteren keek ik of hij weer in de buurt bij mij werkte en dat was hij weer. Ik stopte op een plek waar hij weer terug ging rijden en hij toeterde naar mij. Ik dacht echt van: je wil niet meer met me praten maar je toeterde wel naar mij?

Ik weet niet meer wat ik moet.. want ik vind hem opzich wel aardig maar ik denk dat hij dat met opzet deed zodat hij misbruik van mij kon maken en nu dit...
Wie kan mij tips geven?

4 reacties

Als ik jou was zou ik alle contact met hem verbreken! Hij heeft misbruik van jouw vertrouwen gemaakt, en hij hoort dat soort dingen niet te zeggen/vragen!
Xx
Ik zou, net als Bianca, al het contact met hem verbreken. Hij stopt hier niet mee, echt niet! Ik zou sowieso aan je moeder vertellen dat je hem weer hebt gezien, zodat zij je ook een beetje in de gaten kan houden. Hij zat fout, en hij had dit niet mogen doen toen. Pas nu alsjeblieft een beetje op jezelf en kom niet in zijn buurt.
Badge

Heb je nog contact met je oom gehad? Nu 6 jaar verder..

Hallo Tommy001 :)

Zijn/haar account is al verwijderd dus waarschijnlijk krijg je geen reactie.

-TheMightySlayer <3

Reageer