Vraag

minderjarig het huis uit

  • 26 January 2020
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo ik  ben een jongen van 16 ik zit in havo 5,

en om een lang verhaal kort te maken mijn thuis situatie is verschrikkelijk en ik wil het huis uit alleen mijn ouders staan daar waarschijnlijk niet achter. en op het moment dat ze erachter komen dat ik weg wil zal mijn leven alleen nog erger worden dus ik moet ze als het ware een stap voor zijn anders word ik weer mishandeld ofzo, ik wil het huis uit zo snel mogelijk mijn school en sociale leven lijden er zwaar onder als het zo doorgaat mag ik amper op examen ik ben al aangemeld bij leerplicht want ik skip uren om te leren want thuis lukt dat niet.

alsjeblieft kom niet met die onzin van praat er met iemand over fz.

ik heb gwn echt iemand nodig die ervoor zorgt dat ik het huis uit mag want als het haar niet lukt dan wordt mijn leven echt een hel.

het is niet dat ik een probleem kind ben ofzo me ouders noemen me wel zo nooit te maken gehad met politie ik heb altijd mijn moeder gesteund want ze heeft heel vaak relatie problemen enzo en sleurt ze me de hele tijd in alleen telkens als ze weer een nieuwe vriend heeft wordt ik totaal verwaarloosd enzo er gebeurt nog veel meer alleen dat wil ik niet zomaar online gooien


2 reacties

hey 

 

je zegt zelf dat als ze er achterkomen dat je weg wilt woord mishandeld. 

bij die zin kan ik maar aan 1 ding denken en ja je moet gaan praten. voor dat mij gaat skippen lees veder. er is een organisatie die jou kan helpen om uit huis te gaan en dat is veilig thuis.

nu denk je waarschijnlijk ze gaan mij toch niet helpen (want dat dacht ik ook). bij mij is er een tijd geleden een melding bij veilig thuis gedaan omdat het echt niet meer goed ging. mede dankzij deze organisatie woon ik nu waar ik wil wonen.  

 

geef ze alsjeblieft een kans. een nee heb je en en ja kan je krijgen. 

 

groetjes blue 

Reputatie 2
Badge +1

Hey 

wat heftig!

je kan natuurlijk altijd chatten met de kindertelefoon

maar kan ook veilig thuis bereiken 

en als het slaan doorgaat kan je ook naar de politie bellen het is niet normaal als je wordt mishandelt 

Reageer