Vraag

minder aandacht van mijn moeder?

  • 23 September 2021
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoii, 

ik wou even wat kwijt. 
Ik merk dat mijn moeder echt afwezig is naar mij. Dan vraag ik wat aan haar, of dan vertel ik wat, dan zit ze meestal op haar telefoon. Maar als mijn stiefvader tegen haar praat heeft ze alle aandacht. Of haar stiefdochters. Dan kijkt ze hun tenminste wel aan als ze praten. Ze kan ook gewoon eeuwenlang met hun kletsen. Ik heb wel gewoon een luisterend oor nodig, ook omdat ik mijn echte vader weinig zie. Ik merk dat mijn stiefvader ook minder interesse heeft in mij . Maar dat mag.

 

mijn moeder zegt trouwens ook altijd wanneer ik dan een keer wel wat vertel ; ‘ je praat zoveel’ dat valt echt mee..
 

voorbeeld: ze wou vandaag wat vertellen. Ik zeg, mag ik het ook weten? Wat wil je vertellen? En ze kijkt me geen eens aan.  Dus ik zei, vind je mij onbelangrijk? Je doet altijd zo afstandelijk, ook als ik je een knuffel wil geven . Dan zegt ze ‘we moeten voorzichtig zijn wegens corona’ terwijl ze wel wilt knuffelen met mijn stiefzussen en stiefvader. 
 

ik zit de hele ochtend en middag op school, thuis maak ik huiswerk, en ik heb ook behoefte aan aandacht van mijn moeder. Ik snap echt niet waarom ze zo doet. 
 

hebben jullie tips? 
 

liefs


1 reactie

Aub niet meer reageren ik wil dit ding verwijderen maar lukt niet 

Reageer