Mijn zusje is een vreselijk persoon

  • 18 April 2020
  • 1 reactie
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn zusje is het gemeenste mens dat ik ken en ooit heb gekend. Ze is 1 jaar jonger dan mijn en zit constant te zeuren, huilen en bijna iedereen die voorbij loopt uit te schelden. Ze doet alleen normaal tegen mijn vader, maar tegen mij en mijn moeder doet ze vreselijk. 

 

Ze ligt tot 12 uur te slapen en gaat daarna de hele middag in de keuken zitten. ik zit vooral op mijn kamer maar ik wil natuurlijk ook af en toe gewoon wat te eten pakken of mijn honden knuffelen., maar als ik naar de keuken kom begint ze direct te zeuren en arrogant te doen tegen mij en mijn moeder. Ze praat dan ook met een arrogante toon en begint je af te zeiken en iedereen vies noemen. Ook denkt ze altijd dat ze gelijk heeft maar ze heeft meestal ongelijk, ze zegt altijd maar wat. 

 

het klinkt misschien niet zo erg maar dat is het wel. Ik heb een bloedhekel aan haar gekregen en wil gewoon niet meer met haar in dezelfde ruimte zijn, sommige mensen zullen misschien zeggen dat het de puberteit is maar geloof me, dat is het niet.  heeft iemand hetzelfde probleem met een familielid?


1 reactie

Heyy, ik vind m’n broertjes soms wel vreselijk vervelend, maar zo vervelend als jij niet. Je kan aan je moeder vragen of jullie het er en keer met je zusje over kunnen hebben. Dan kunnen jullie de irritaties bespreken en ook regels afspreken. Zo hadden wij voor mijn broertjes een regel gemaakt omdat ze zo veel ruzie maken, dat ze niet mochten gamen of een euro moesten inleveren, bijv. Inmiddels maken ze bijna geen ruzie meer. 

Dus ik zou het bespreken. Als ze vervelend doet zou ik het voornamelijk negeren, want ze wil juist dat jij reageert en boos wordt. Hopelijk heb je hier wat aan. Liefs, Naira193 :heart:

Reageer