mijn zusje in d'r badjasje

  • 1 June 2020
  • 8 reacties
  • 2338 Bekeken

Badge

Mijn zusje van 12 jr loopt wel eens als ze heeft gedoucht in d'r badjasje beneden, dat badjasje is eigenlijk te klein want die had ze ook toen ze 7 was ofzo, dus die is best wel kort. Als ze dan gaat zitten op de bank ofzo met benen opgetrokken dan kan ik haar spleetje gewoon zien. Ik kijk stiekem wel eens, maar ze lijkt er niet op te letten ofzo, of niet mee bezig dat d'r badjasje zo kort is. Om eerlijk te zijn is mijn zusje best sexy ofzo.


8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

beste spleet 

Als ik jou was zou ik er niks mee doen, je zusje zit in de puberteit en is van alles aan het ontdekken... Als Je het beste voor haar en jezelf wil... Zou ik gewoon een nieuwe badjas voor dr kopen... Jij kan haar ''spleet'' niet meer zien en zij kan lekker genieten van haar nieuwe badjas

Groetje leroy57

Badge

hoi hoi,

jij zult waarscheinlijk in de bupertijd zitten dan is het volkomen normaal dat je daar stiekem naar gaat kijken ofzo maar als ik in jou plaats zat zou ik er helemaal NIKS mee doen dit zou eens heel vervelend kunnen worden voor je zusje!
PRAAT EROVER DAT HELPT!!

grooeeettjeeess

Badge

Ik heb laatst aan d'r gevraagd of ze een nieuwe badjas wilde, en toen zei ze: hoezo. Toen heb ik gezegd dat die wel een beetje klein is en dat je d'r spleetje wel eens zag. Dat us verder niet erg maar ik schaam me een beetje als er een vriendje of vriendinnetje komt. Ze zei: oké, mij best. Dus heb ik voor d'r een nieuwe gekocht, die is roze met witte stipjes. Die komt gewoon tot net boven de knieën. Dus opgelost.

Wauw toch fijn hè zo'n snelle bezorgservice? Of ben je vandaag of gisteren nog snel naar de winkel gefietst om een badjas te kopen voor je zusje?

 

Badge

Nee, ik heb hem besteld en ze mocht mee uit kiezen

Reputatie 4
Badge +3

Dan vraag ik me wel af waarom ze geen broek of onderbroek aan heeft onder die badjas, of draag ik ze nou verkeerd

Reputatie 1
Badge +2

Een badjas is er juist voor om aan te doen als je onder de douch uit komt, als je je dan al gaat aankleden met een broek ofzo dan lan je die badjas net zo goed niet dragen, dus dat is normaal om er niks onder aan te hebben.

Badge

gg

Reageer