Skip to main content
Vraag

Mijn zusje doet mij pijn

  • 16 July 2024
  • 4 reacties
  • 68 Bekeken

Hallo lieve forumgebruikers,

Dus niet om te trollen, maar serieus.

Mijn zusje doet mij fysiek pijn: ze schopt me, slaat me en bijt me zelfs en ik hou daar wonden en blauwe plekken aan over. Net had ze me ook hard gebeten in mijn arm en schopte ze echt hard tegen mijn benen aan en het doet dus nog steeds zeer. Ik heb het tegen mijn ouders gezegd, maar mijn zusje is zeg maar hun "schat" en ik de "mindere belangrijke". Wat kan ik doen?

Veel liefs, justGhast

4 reacties

Helaas herkenbaar,  het beste wat je kan doen is haar aanspreken als jullie op een moment rustig zijn. Als ze blijft doorgaan (klinkt raar) zou ik in ieder geval snel weg zijn en als ze toch in de buurt komt haar wegslaan als zelfverdediging. Ik weet niet hoe oud ze is maar vgm hebben best veel kleine kinderen dat. Ik hoop dat ze hier uit groeit. 

 

Sterkte!

Reputatie 7
Badge +12

Heyy @justGhast,

Aii dat is rottig.. Ik zou toch nog een keer met je ouders proberen te praten want dit kan natuurlijk niet. Misschien kan je proberen om een rustig moment uit te zoeken om met ze te praten bijvoorbeeld als je zusje een keertje niet thuis is of is dat niet mogelijk? En weten je ouders wel dat je zelfs wonden en blauwe plekken krijgt door je zusje want anders zou ik hun dat ook wel laten zien misschien nemen ze je dan serieuzer.

Verder heb ik eigenlijk ook niet echt goede tips sorry daarvoor.. Je zou dit ook altijd een keer met de kindertelefoon kunnen bespreken ik denk dat de mensen daar je ook wel verder kunnen helpen!

Sterkte! Liefs van ItsJustMe <3

Hey lieve @justGhast 

Wat vervelend dat dit gebeurt!

Ik weet niet zo goed wat voor tips ik kan geven maar misschien weet @moderator wat?

Liefs @NoahLovesYou 

Oh @Anonieme_eenhoorn en @ItsJustMe hadden al gereageerd 😅

In ieder geval sterkte @justGhast!

Liefs @NoahLovesYou 

Reageer