Skip to main content
Vraag

mijn zus zegt dat ik mezelf iets moet aandoen

• February 7, 2026
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi hoi Pookie20200 mijn zus haar exe vriendje nu was aan het appen met andere meiden  en die dag was ze boos geworden ze zei dat ik mezelf maar iets moest aandoen en daar zit ik nu ook echt over na te denken om dat te doen

ze is 15 en ik ben 13 heb 2 keer een zelfmoordpoging gedaann en ben 3 keer opgenomen

hebben julie tips??

( zelfmoordmethoden weggehaald door De Kindertelefoon vanwege regel 6, het noemen van zelfmoordmethoden kan triggerend of choquerend werken voor anderen )

2 reacties

Maria_
Forum|alt.badge.img+1
  • De Kindertelefoon
  • February 7, 2026

Hoi ​@Pookie20200 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Maria (De Kindertelefoon) 

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi,

Wat heftig, kun je er met iemand over praten? Ik snap dat dit lastig is, maar je verdient echt hulp en ondersteuning hierbij.  En voor jezelf van het leven beroven is niet de oplossing, er zijn altijd mensen die om je geven en je erg zullen missen. Ik hoop dat het niet weer zo ver komt.  Je kunt ook contact opnemen met 113 ( chatten/ bellen) ik hoop dat dit een beetje kan helpen. ♥️

Liefs ♥️