Skip to main content

mijn zus slaat mij en mijn moeder

  • 14 March 2020
  • 2 reacties
  • 755 Bekeken

Ik wil even mijn verhaal vertellen

Ik word al sinds mijn ouders gescheiden zijn meer dan 5 jaar door mijn zus uitgescholden en geslagen. Mijn zus was vroeger mishandeld geweest door mijn vader voorbeelden zeep in haar mond,koude douche en geen eten en slaan natuurlijk. Mijn vader is ook een keer op haar rug gaan zitten zodat ze geen aden kreeg en heeft ooit een stoel naar haar gegooid. Maar nu begint ze steeds meer op haar vader te lijken. Dan valt het wel te snappen dat ze al die woede op mij en mijn moeder af wilt reageren maar het is niet normaal dat ze me aan mijn haar en arm trekt, mij slaat, uitscheld voor de ergste dingen, en schopt. Ze maakt alles wat mij dierbaar is kapot. En ze probeert de baas te zijn over mij en mijn moeder. Wat best raar is want mijn moeder is veel ouder. Daarom doe ik alles stiekem bijvoorbeeld snoep voor mee naar school pakken want zelfs daar heeft ze al een mening over. En ze slaat me dus en scheld me uit als ik iets niet doe. Maar ik ben een autist dus ik doe alles op mijn manier maar zelfs dat vind ze niet oke dat ik een autist ben. Ik zit altijd na een ruzie op mn kamer te huilen. En meestal app ik mijn ibfs uit andere landen en mijn vriendinnen erover. En ik maak tiktoks ik weet dat dat geen uitweg is maar het helpt voor mij. De volgende keer ga ik een stukje met de honden wandelen als ik weer ruzie heb of gewoon naar een vriendin van me toe. Maar het hoort niet dat je zus je mishandeld ze heeft 2 tvs kapot gemaakt een tafel naar mij toegegooid en een termostaat kapot gemaakt. Mijn moeder en ik gaan altijd samen wandelen en dat is wel gezellig en ik zeg dan ook altijd dat het veel beter zou zijn als zij uit huis geplaatst zou zijn.

2 reacties

Als ze oud genoeg is kan je inderdaad misschien wel beter haar uit het huis zetten, en anders zou ik misschien familie therapie nemen ofzo. Ik vind het ergens ook wel erg voor je zus want ik denk dat ze dit doet omdat ze vroeger zo behandeld is geweest, wat wel niet maakt dat ze jouw mag mishandelen

Nog veel succes ermee

Hey Miryanna

 

Wat jammer dat je zus zich zo gedraagt. Dit gedrag zou inderdaad uit haar verleden met haar vader kunnen stammen. 

 

Zoals Denaam voorstelde, zou therapie nuttig kunnen zijn. Vermoedelijk zal je zus zich beter gedragen, als ze kan werken rond haar verleden. 

 

Neem gerust, eventueel samen met je moeder, contact op met Veilig Thuis. Daar kan jullie nuttig advies geboden worden. 

 

Gr. Kenshin

Reageer