Vraag

Mijn zus is een dief en ik krijg de schuld

  • 1 October 2022
  • 10 reacties
  • 139 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben een meisje en ik ben 12 

Ik weet niet meer wat ik moet mijn zus steelt van alles in huis en het gaat van snoep tot gewoon 50 euro van mijn moeder tot van alles en nog wat, maar er is 1 probleem. Ik krijg de schuld ervan en mijn moeder gelooft mijn zus, dit gebeurt als sinds dat ik 5 of 6 ben. Mijn zus manipuleert mijn moeder waardoor ik de schuld krijg en ik weet niet waarom ze het doet en waarom ik de schuld krijg

 

Mijn moeder doet alles achter slot en grendel zodat ik er niet bij kan 

 

Mijn moeder had van die draadloze earbuds van samsung en daar was ze heel blij mee, normaal heeft ze die altijd bij zich maar woensdag had ze die perongeluk op haar makeup tafel laten liggen en haar deur kan niet dicht. Die earbuds heeft mijn zus gepakt en meegenomen naar haar werk ( ze is 16 en werkt bij de appie) ik weet niet wat ze er nu mee heeft gedaan maar ik heb er weer de schuld van gekregen, weer.  Als ik zeg dat ik het niet heb gedaan wordt alles alleen maar erger en ik weet het gewoon niet meer. Ik had donderdag een schoolfeest en daar mocht ik niet meer naartoe door die earbuds en ik zit in de brugklas. Sinds dat ik klein ben droom ik van 5 dingen

1. Middelbare school 

2. Kluisje middelbare school

3. Schoolfeest middelbare school

4. Nintendo switch

5. Dokter worden

 

En zoals je al zag staat schoolfeest erbij en er is maar 1 schoolfeest per schooljaar. En ik heb dus de eerste moeten missen door dit. Een nintendo switch heb ik ook nooit gekregen door dit. Ik heb 7 kinderfeestjes moeten missen en heb er zelf maar 1 gehouden. Ik heb ook 3 schoolreisjes moeten missen. Ik weet het gewoon niet meer als ik dit aan mijn vrienden vertel verklaren ze me voor gek. Mijn vader zie ik niet meer en ik weet het gewoon niet meer.

 

A u b help mij


10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dan zou ik een filmpje maken waar jou zus iets steelt en dan aan je moeder laten zien dan heb je bewijs dat jij het niet hebt gedaan 

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Dat heb ik meerdere keren gedaan en aan mijn moeder laten zien maar dan krijg ik te horen dat ik niet zonder toestemming andere mag filmen en dat ik net zoals mijn vader ben en ik krijg te horen dat dat niet wil zeggen dat ik het dan de andere keren niet doe en ik weet niet precies wanneer ze gaat jatten 

Reputatie 7
Badge +9

Als ik effe een vraag mag stellen voel jij je hierdoor wel veilig thuis 

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Nou, niet echt 

 

Ik kan niet eens alleen ff in mijn kamer zitten als er niemand op dezelfde verdieping is want als mijn zus dan iets geeft gejat of jat en ik ben dan alleen geweest heb ik het gedaan 

 

❤❤

Reputatie 7
Badge +9

Dan kan je met veilig thuis chatten of bellen 

Reputatie 1
Badge

-onnodige quotes verwijderd-

 

Ja dat gaat dus ook niet

 

Sinds dat ik 7 ben ga ik jiet meer naar mijn vader toe omdat hij mij en mijn zus mishandelde (mijn zus was daarvoor ook al aan het jatten dus daar ligt t niet aan) maar we zitten nog in de rechtzaak dus als ik nu naar veilig thuis ga word het allemaal jog erger 

Reputatie 7
Badge +9

Dan kennen ze je ook bij een andere familie lid van je plaatsen of in een pleeggezin als je dat vraag omdat je ook niet veilig voelt bij je moeder 

Reputatie 1
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ja dit word alleen maar erger 

 

Dat kan ook niet

Met de familieleden van de kant van mijn vader heb ik geen contact meer want ik heb ook geen contact meer met mn vader 

En met de familieleden van mijn moeder word altijd alles onder elkaar doorgeroddeld en ze gaan sws mijn moeder er bij betrekken en het voor haar opnemen

Badge

Kan je dan niet tegen politie zeggen dat je zus stelt en het bewijs laten zien 

Heya. Wat vreselijk. Mijn kleine broertje doet dat ook hij doet dingen Wat niet mag en dan krijg ik daarvoor de schuld en mijn moeder gelooft het helemaal omdat ik een slechte relatie heb met haar. Niet fijn maar kom op zoveel dingen die je hebt gemist niet fijn om te horen. Zoals eerder gezegd door @Gekehenkie ga naar hun bellen ofzo ze kunnen je ook helpen om bv eventjes weg te gaan voor rust aan je hoofd. 

Reageer