Hoi ik ben een meisje en ik ben 12
Ik weet niet meer wat ik moet mijn zus steelt van alles in huis en het gaat van snoep tot gewoon 50 euro van mijn moeder tot van alles en nog wat, maar er is 1 probleem. Ik krijg de schuld ervan en mijn moeder gelooft mijn zus, dit gebeurt als sinds dat ik 5 of 6 ben. Mijn zus manipuleert mijn moeder waardoor ik de schuld krijg en ik weet niet waarom ze het doet en waarom ik de schuld krijg
Mijn moeder doet alles achter slot en grendel zodat ik er niet bij kan
Mijn moeder had van die draadloze earbuds van samsung en daar was ze heel blij mee, normaal heeft ze die altijd bij zich maar woensdag had ze die perongeluk op haar makeup tafel laten liggen en haar deur kan niet dicht. Die earbuds heeft mijn zus gepakt en meegenomen naar haar werk ( ze is 16 en werkt bij de appie) ik weet niet wat ze er nu mee heeft gedaan maar ik heb er weer de schuld van gekregen, weer. Als ik zeg dat ik het niet heb gedaan wordt alles alleen maar erger en ik weet het gewoon niet meer. Ik had donderdag een schoolfeest en daar mocht ik niet meer naartoe door die earbuds en ik zit in de brugklas. Sinds dat ik klein ben droom ik van 5 dingen
1. Middelbare school
2. Kluisje middelbare school
3. Schoolfeest middelbare school
4. Nintendo switch
5. Dokter worden
En zoals je al zag staat schoolfeest erbij en er is maar 1 schoolfeest per schooljaar. En ik heb dus de eerste moeten missen door dit. Een nintendo switch heb ik ook nooit gekregen door dit. Ik heb 7 kinderfeestjes moeten missen en heb er zelf maar 1 gehouden. Ik heb ook 3 schoolreisjes moeten missen. Ik weet het gewoon niet meer als ik dit aan mijn vrienden vertel verklaren ze me voor gek. Mijn vader zie ik niet meer en ik weet het gewoon niet meer.
A u b help mij