Vraag

mijn zus

  • 23 February 2022
  • 4 reacties
  • 1453 Bekeken

Badge

Pas geleden wilde ik bij mij 18 jarige zus in de douche stappen toen ik zag dat de douche niet oplslot zat. Vervolgens heb ik dat ook gedaan. Ik deed alles uit en stapte in de douche. Ik zag dat ze het raar vond dus zei ik "ik heb hele erge hoofdpijn en buik pijn mag ik fftjes douchen." Achteraf had ik heeeel erg veel spijt ervan dus ik had 3 keer sorry gezecht maar ik voel mij nogsteeds niet lekker wat moet ik doen? Ze had gereageerd met geeft niet maar had het niet verwacht, mijn moeder weet er nog niks  van wat moet ik doen ik heb een heel raar gevoel en ben een beetje in de war


4 reacties

Hallo @Anoniem 178 :)

Tja, je kunt niet de zaken terugdraaien nu, het is gebeurd. Iedereen heeft weleens spijt van dingen die die beter niet had kunnen doen. Je hebt al je excuses aangeboden en meer kun je niet doen. Van fouten kun je leren, voortaan dus niet bij haar in de douche stappen als zij er ook al onder staat.

-TheMightySlayer <3

Reputatie 7
Badge +7

Ik vind het zo erg voor je, iedereen heeft weleens spijt gehad van dingen die je gwn nooit moest doen of gebeuren. Je hebt je excuses aangeboden en verder gaat er niks meer gebeuren. De volgende x niet in de douche stappen als zij eronder staat.

 

MCES 

Wat erg voor je !!!!

Ik wou ook de tijd terugdraaien 

Maar dat kan niet

Iedereen heeft ooit iets gedaan 

Waarvan die wou dat het nooit gebeurt was

Om je een beetje laten te lachen

Heb ik hier mijn blunders 

Een jaar of twee geleden kwam ik thuis uit school en zette mijn fiets neer in de garage. Ik zag dat er een ladder tegen ons huis aan stond, er stond een man op. Ik dacht dat het mijn vader was, dus begon ik te vertellen wat er die dag op school gebeurd was. Toen mijn vader van de ladder kwam, kwam ik erachter dat het helemaal niet mijn vader was, maar een glazenwasser... Oeps! Ik had best wel gênante dingen verteld, dus dat was nogal awkward… Gelukkig kon hij er om lachen en ik liep weg met een hoofd zo rood als een tomaat.

 

ik zwaaide naar iemand en tot ontdekking zwaaide degene niet naar mij maar die persoon achter mij

 

ik duwde de deur 

hoewel daar letterlijk trekken stond 

 

X Zelle 

 

Reputatie 7
Badge +17

Haha Zelle kan ik me voorstellen dat je dan een boei hoofd hebt. Ik heb een keer op het erf “mijn vader” tegen z'n achterste gemept die zat voor over gebukt met zn hoofd in een tank te werken, en  met de woorden kom op we zouden gaan varen meneertje !” pats !   En toen was dat dus een  leiding-monteur oeps !  :hugging:  ik wou het liefst oplossen maarja, hij kon er wel erg om lachen ( en de rest van de familie ook :disappointed_relieved: )   :wink:

Grtz liefs Julian X

Reageer