mijn vriendje word mishandeld door zijn verzorger

  • 1 February 2021
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben 15 jaar en ik heb een vriendje van 14. Zijn moeder is een tijd geleden overleden en hij woont bij zijn tante, alleen zijn tante vind mij niet aardig omdat ze denkt dat ik een slecht voorbeeld voor hem heb. Wat natuurlijk helemaal niet waar is aangezien ik hem overal mee help en alles voor hem doe.

 

de laatste tijd krijg ik vaak te horen van mijn vriendje dat ze rare dingen doet. Ik heb hem al 3 weken niet gezien omdat hij geen voet uit zijn huis mag zetten omdat hij weer een keer met mij was 3 weken geleden. Zijn tante heeft veel dingen van hem kapot gegooid uit woede. Zijn computer scherm, telefoon, laptop, iPad en ga maar door. Ik krijg ook regel matig te horen dat ze hem slaat, en niet 1 keer, maar meerdere keren en ook hard. Ik moet hier iets aan doen want ik kan dit niet meer aangezien.. wat moet ik doen?


2 reacties

Badge

vraag aan hem om samen naar de politie te gaan en doe aangifte wegens mishandeling dat kan helpen ook begrijp ik uit je verhaal dat hij dan nergens anders te wonden heeft maar dat hoeft niet de reden te zijn om niet naar de politie te gaan. suc6 @Blablahhhhhhhh 

Je kunt anoniem bellen en chatten met Veiligthuis. Stel hem dat eens voor. Zo kan hij zijn verhaal kwijt aan een professional en gaan ze hem helpen bij het oplossen van deze situatie. Maar je kunt zelf ook contact opnemen met Veilighthuis als je je zorgen maakt om iemand anders. Zij kunnen je bijvoorbeeld vertellen hoe jij kan helpen hoe jullie de situatie moeten aanpakken.

Ik zou het eens proberen. Zij kunnen jullie beter helpen dan wij.

Reageer