mijn vriendin voelt zich niet meer welkom bij ons thuis

  • 29 March 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Reputatie 7

hi, ik ging gister bij een vriendin spelen en toen hadden we het over mijn ouders, maar ze zei dat ze zich niet meer welkom voelt bij ons thuis doordat mijn vader en ik schijnbaar altijd ruzie hebben (wat niet waar is mijn vader praat altijd gewoon een beetje snauwerig dat doet ie altijd al) en dat zei ik tegen mijn vader en die zei dat mijn vriendin dan maar niet moest proberen de huisregels naar haar hand te zetten (ze vroeg een keer of onze hond in de tuin mocht omdat ze bang was dat hij haar hobbyhorse zou gaan likken enzo) terwijl ze dat helemaal niet doet. dus ik zei dát weer tegen mijn vriendin en die vond het vreemd. ik vind eht ook vreemd dat zij de schuld krijgt als ze iets eng of vervelend vind. maar ik wil geen ruzie met mijn ouders en ook niet met mijn vriendin over dit, wat moet ik nou doen? ben een beetje wanhopig...


1 reactie

hey,

Lastige situatie! Misschien kun je buiten afspreken met haar? Of bij haar? Ik denk dat als jullie  goeie vriendinnen zijn dat er geen ruzie komt, misschien een discussie.

 

Succes en sterkte!  

Reageer