Vraag

mijn vriend word mishandeld wat kan ik doen!?

  • 27 November 2019
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

Hi mensen 

ik zit echt met iets..

al best lang zie ik en hoor ik van mijn vriend dat zen vader hem mishandeld zelf wilt mijn vriend het loslaten en niks doen maar ik maak me zorgen een paar minuten geleden heeft zijn vader hem bij zen nek gepakt en tegen de punt van een tafel gegooid hij was weggelopen van huis en toen hij terug kwam deed zen vader gelijk weer boos, toen liep hij weer weg en later is hij huilend naar zijn kamer gegaan.

dit soort dingen gebeuren vaker bij hem thuis zelfs als ik er bij ben ik wou er iets van zeggen maar ik weet dat ik me er niet mee moet bemoeien. toch maak ik me enorm veel zorgen 

wat kan ik doen!?  help me

anoniem


2 reacties

Hoi,

wat vervelend… echt geen fijne situatie, ik snap heel goed dat je er wat aan wilt doen. Je kan het er sowieso over hebben met je vriend en misschien ook met hem bespreken om iets te doen. Als je liever niet zelf ertegenin gaat, wat ik heel goed begrijp, bestaat er ‘Veilig Thuis’ , dit is een organisatie die je altijd kan bellen als je denkt dat het niet goed gaat met iemand thuis, zoek maar op op internet. Hopelijk komt het goed!

Hallo Anoniemmeisjexxxxxxxxxxxxxxxxxx :) 

Vervelend dat je vriend thuis mishandeld wordt. Ik zou het tegen je mentor zeggen als ik jou was dat hij mishandeld wordt thuis want de mentor kan dan met hem een gesprek aanknopen over zijn thuissituatie en dan hoef jij verder niet echt wat te doen. Hij kan het zelf denk ik wel tegen de mentor zeggen dan dat hij mishandeld wordt.

-Dr8gon99

Reageer