Mijn verhaal, is dit mishandeling?

  • 19 September 2018
  • 7 reacties
  • 321 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Mijn zusje van 2 jaar jonger slaagt me vaak heeft me al een paar keer vastgebonden met en riem en me dan geslagen gestamptenz... en ze scheld me alleen maar uit . Mijn vader heeft me al vaak uitgescholden en gezegd dat ik dood moet , bij mijn moeder moet blijven ( mij ouders zijn geschijden ) kweet ni goe of dit mishandeling is . Een paar vrienden weten het van mijn zus en mijn 2 beste vrienden van mijn vader .
Gr vogel14

7 reacties

Kweet niet of het mishandeling is
ja dit is mishandeling, wat je vaer doet is echt niet goed en van je zusje ook niet, kan je vragen waarom ze zo tegen jou doen?

je ouders zijn gescheiden, kan jij je moeder nog zien? zoja is het dan niet een oplossing om bij haar te gaan wonen aangezien het met je vader niet goed gaat en ik niks lees over je moeder
Met mijn vader hebben ze gepraat hij ging stoppe zij hij dus ik wacht af maar met mijn zus valt ni te prate merci voor de lieve rea ?
no problem, met je zusje valt niet te praten, ook niet als je het met je vader erbij doet? je zusje mag dit gedrag namelijk echt niet doen
Kheb da allemaal al gezecht maar niemand doet iets in het begin wel nu ni meer ?maar ik vind het echt kei lief dat je zo lief antwoord geeft kheb jou topics ook gelezen en dat is veel erger ?
en wat zei je vader/moeder hiervan dan? ik neem aan dat hij dit niet kan negeren.
heb je al met je zusje erover gepraat dat jij dit echt niet leuk vind
Hey Vogel14

Wat heftig dat het er bij je vader zo aan toe gaat. De dingen die je zusje doet mogen helemaal niet, en je vader zegt heel heftige dingen tegen je. Dit valt onder mishandeling.

Wat goed dat je met je vader gepraat hebt. Dat was een heel positieve stap. Jammer dat je het gevoel hebt dat er met je zus niet te praten valt. Zou een ander familielid, of iemand die ze vertrouwt, met haar kunnen praten? Misschien luistert ze wel naar haar moeder.

Groetjes
Kenshin

Reageer