Vraag

Mijn vader zit op een seks site?

  • 27 May 2017
  • 2 reacties
  • 900 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik zit vaak op me vaders outlook(email) omdat ik hem email vaak gebruik om spelletjes enzo aan te laten melden maar ik zag ineens dat hij op een rare neuk site zat? Ik heb het wel vaker gezien maar dit keer viel het me op , honderde verzoekjes om seks dus ik ging even kijken en ik zag dat er allemaal vrouwen dus seks met mn vader wilde en ja me vader is getrouwd , ik zag dat hij vrouwen als favoriet deed en laatste tijd gaat hij zonder rede weg naar buiten , dus ik heb net zn account van die seks site verwijdert en alle mails dat er temaken heeft verwijdert en als hij weer ergens aanmeld verwijder ik dat account weer ook (is dit een goedde oplossing?) enof wat moet ik doen het tegen me moeder zeggen of hem aanspreken please help!?

2 reacties

Dit is de goede oplossing maar zeg het ook tegen je moeder
Je kan ook de site blokeeren
Badge

Ja ik heb het zelfde

Ik zat laats op mijn moeders email om te kijken wanneer mijn pakketje aan zou komen. Ik zag toen dat mijn moeder een of ander verzoekje op seks had gedaan en dat daar een heel veel mensen ol hebbne gereageerd!

mijn moeder en vader zijn gescheiden en ook nooit getrouwd  en de man waar mee ze trouwde is overleden aan kanker dus is het opzich niet heel erg maar ik maak me gewoon zorgen om haar..

Reageer