Vraag

Mijn vader wil sex met mijn zusje

  • 7 April 2022
  • 7 reacties
  • 1970 Bekeken

Badge

Hallo! 

Nou mijn  vader will sex met mijn zusje. Ze heeft me het heel erg vaak verteld dat als niemand naast haar is als ze met papa is dan gaat hij zijn hand in mijn zusje’s broek doen en aaien daarzo maar ze hebben nog nooit sex gehad omdat ik altijd haar bescherm. Ik heb het tegen mijn moeder verteld ze vertrouwde ons eerst en daarna vroeg ze aan vader en toen ging hij liegen wat moet ik doen.


7 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Je moet dit aangeven bij de politie zij zullen je verder helpen. Dit mag niet wat je vader doet en er staat ook een zware straf op. De politie zal jou en je zusje helpen en je vader straffen. 

 

Hoop dat dit helpt!

Groetjes Anoniem200678

Reputatie 7
Badge +9

Ga naar de politie maar eerst kijken of je een video ofzo kan maken als zoiets gebeurt als bewijs

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemtje ,

 

wat een heftige situatie voor jullie! Wat je vader doet, mag echt niet. 

Als je wil dan kan je, alleen of met je zusje, gratis en anoniem met De Kindertelefoon bellen of chatten om hierover te praten, we zijn elke dag open van 11:00 tot 21:00 .

Groetjes,

 

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge

wat een loser is hij :(

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben het eens met @gamergurl 

Reputatie 2
Badge

Hoi @Anoniemtje 

Heb je ondertussen al contact op genomen met de kindertelefoon of een andere organisatie?
Als je dit nog niet hebt gedaan, raad ik aan om dit zo snel mogelijk te doen.

In deze situatie hebben jullie allemaal hulp nodig, dus het is fijn en heel belangrijk dat de juiste hulp er komt.

Een virtuele knuffel voor jou.

Groetjes,
LP

Reputatie 7
Badge +2

Het is hartstikke illegaal . Sex met minderjarige is verboden(meerderjarige en minderjarige sex krijgen is verboden ). Sex met familie is ook illegaal. Je vader kan heel lang gevangenisstraf voor krijgen !!!! Wat vind je zusje van ??? Als je zusje dat niet wilt . Is het ook illegaal !!! Het is heel illegaal om sex te hebben met iemand dat het niet wilt . Dus nu heeft je vader al 3 regels van sex overtreden . Dat betekent als de politie het weet . Levenslang gevangenis of heel lang gevangenis. Ik weet het niet zeker . 

 

Emma

Reageer