Vraag

Mijn vader verslaving

  • 21 August 2018
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vader heeft dus eigenlijk een best grote bier verslaving, meestal hebben we er geen last van omdat die pas gaat drinken als mijn ma en ik te bed gaan. Maar op feestjes of als er gewoon visite is heeft die geen stop. Hij is dat super erg dronken en doen nog steeds alsof die dan alles kan. Hij valt bijna elke keer van zijn fiets, doet nog vet harde muziek aan rond 2:00? En houd totaal geen rekening over met hoe het met mij en mijn ma gaat. Dat gaat al zo mijn hele leven alleen hoe kan ik hem een stopknop geven? Of het hem laten inzien.. Mijn ma en ik gaan er soms best kapot van om hem zo te zien.

3 reacties

Mijn vader heeft dus eigenlijk een best grote bier verslaving, meestal hebben we er geen last van omdat die pas gaat drinken als mijn ma en ik te bed gaan. Maar op feestjes of als er gewoon visite is heeft die geen stop. Hij is dat super erg dronken en doen nog steeds alsof die dan alles kan. Hij valt bijna elke keer van zijn fiets, doet nog vet harde muziek aan rond 2:00? En houd totaal geen rekening over met hoe het met mij en mijn ma gaat. Dat gaat al zo mijn hele leven alleen hoe kan ik hem een stopknop geven? Of het hem laten inzien.. Mijn ma en ik gaan er soms best kapot van om hem zo te zien.

Ik zou met je moeder overleggen of jullie hem op zijn alcoholconsumptie kunnen aanspreken en misschien samen oplossingen te bespreken. Houdt ons op de hoogte 🙂
Als hij nuchter is, zou ik hier echt een heel serieus gesprek over voeren (met je moeder erbij denk ik) als dit niet werkt, en hij dit probleem gewoon makkelijk weg wuift, zou ik zeker naar de huisarts gaan, maar dan met je moeder en niet je vader, das beter denk ik, en dan kan jouw huisarts je waarschijnlijk doorsturen naar een therapeut. Ik wens je heel veel succes, en houd ons idd op de hoogte! ?
Ik zal het met mijn moeder overleggen, nu hopen op het best! Dankje voor de tip ?

Reageer