mijn vader noemt me de hele tijd LUI

  • 21 August 2022
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 7

hey, mijn vader wou het zadel van mijn fiets verstellen, en dan moet ik er een proefrondje op maken, en ik zei: 'maar ik weet niet zeker of hij al versteld moet worden’ en toen zei mn vader dat ik lui was en dat ik geen lichamelijke inspanning wou leveren. ik zei dat ik niet lui was en hij zei weer van wel. en zo ging dat een kwartier door. en nu krijg ik geen zakgeld deze week. hij zei: er is geen zakgeld voor luie kutkinderen!

iemand help pls

 

anoniemx123


4 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey anoniemx123,

Kan je het misschien met je moeder bespreken? Mij lijkt het best wel een overreactie van je vader, en misschien kan je moeder er iets aan doen. Het hoort namelijk niet dat je vader je zo uitscheld!

Hopelijk kom je er een beetje uit!

Groetjes iemand.

Reputatie 7

mijn moeder zei dat het gewoon zo is en toen ben ik zonder eten naar bed gestuurd

Reputatie 6
Badge +3

Vervelend zeg!

Misschien kan je het aan je mentor/vertrouwenspersoon vertellen. Of met de kindertelefoon bellen. Zijn hebben misschien nog wel een oplossing of tips.

Groetjes iemand.

Reputatie 7
Badge +4

Hey @anoniemx123 

Wat heb je zoal gedaan in de vakantie? Ik merk bij mij en mn vrienden dat ouders dit vaak doen als ze gefrustreerd raken over het gamen en gebrek aan sociaal contact in de buitenlucht. Ik heb gelukkig plezier in de klusjes die mn ouders me geven omdat ik me anders dood verveel, maar ik luister dan ook altijd muziek en maak het ook iets leuker door het op mijn eigen manier te doen.

Je gaat naar het 2de en veel ouders willen daarbij meer verantwoordelijkheden geven aan hun kids. Nadeel is dat het soms werk oplevert, voordeel is dat je soms ook met vrienden/vriendinnen alleen naar de stad mag en buiten huis meer vrijheid kunt krijgen. Als ze die niet geven kun je ze duidelijk maken dat je dat voor je werk wilt hebben.

Groetjes DaVinci 

Reageer