Vraag

mijn vader is soldaat

  • 18 March 2020
  • 2 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Hey,

Zoals je misschien in de titel hebt gezien is mijn vader soldaat, ik zie hem dus niet vaak, ik Skype wel bijna elke dag met hen maar dat is natuurlijk niet echt. Ik mis hem echt heel erg! Ik wil niet zielig doen ofzo maar ik mis hem gewoon echt heel erg. Ik turn ook en laatst bij een van mn turnwedstrijden kwam mn vader binnenlopen en ik stopte spontaan met mn oefening en rende meteen naar hem toe, en sprong zo in zn armen. een meisje bij mij uit de turngroep zei achteraf tegen mij dat ik niet zo zielig moet doen en het stom is om te gaan huilen als je je vader ziet en dat ik me aanstel maar ik had hem toen meer dan een half jaar niet gezien. Stel ik me echt zo aan? En heeft iemand dit ook, zo ja heb je tips voor mij?


2 reacties

Hey Paardenmeisje

 

Je stelt je helemaal niet aan. Het moet niet eenvoudig zijn om je vader voor lange perioden te moeten missen. Probeer je niet al te veel aan te trekken van personen die zeggen dat je je aan zou stellen; hoogstwaarschijnlijk kunnen zij zich niet voorstellen hoe jouw gemis voelt. 

 

Gr. Kenshin

Hey paardenmeisje,

Trek je niks aan van dat soort mensen, die nemen het waarschijnlijk als standaart dat ze hun vader bijna elke dag zien. Ik zou mn vader ook heel erg missen als ik m steeds een half jaar niet zie. Persoonlijk hou ik helemal niet van om mn verdriet te uiten dus kom ik denk ik ook niet over als een aansteller. dat jij daar minder moeite mee hebt betekent dus absoluut niet dat je je aanstelt. 

GR, WiseWisdom

Reageer