Mijn vader is elke avond dronken

  • 28 March 2020
  • 3 reacties
  • 123 Bekeken

Badge

Dag allemaal,

ik ben een jongen van 13 jaar.

Mijn vader houdt veel van wijn en neemt ook soms een glaasje, dat vind ik niet erg, maar de laatste tijd is hij heel erg dronken, elke avond, hij is erg boos op mij steeds en geeft mij overal de schuld van, ik vind het zo niet leuk meer met mijn vader en wil het alle liefst dat hij stopt met alcohol drinken, ik weet niet wat ik er mee moet doen.

Kan iemand mij helpen?

Groet, anoniem 


3 reacties

Dag allemaal,

ik ben een jongen van 13 jaar.

Mijn vader houdt veel van wijn en neemt ook soms een glaasje, dat vind ik niet erg, maar de laatste tijd is hij heel erg dronken, elke avond, hij is erg boos op mij steeds en geeft mij overal de schuld van, ik vind het zo niet leuk meer met mijn vader en wil het alle liefst dat hij stopt met alcohol drinken, ik weet niet wat ik er mee moet doen.

Kan iemand mij helpen?

Groet, anoniem 

Hee ik kan het zeker begrijpen… een vriend van mij heeft dit ook gehad en die is langzaamerhand gaan praten met z’n vader en alleen als z’n vader nuchter was! Dus dat het echt bij hem door drong. Ik zou het eerst tegen je vader zeggen dat je dat opmerkt en als hij het ook toegeeft dan is er niks aan de hand maar als hij dan boos word (nuchter) dan zou ik je moeder raadplegen 

Reputatie 2
Badge +1

Ik raad je aan Kian's bericht te volgen. Mijn Vader is elke dag dronken bijna elke. Maar het veranderd niks. Ik raad je aan met hem hier over te praten 

Reputatie 5
Badge +5

Ik denk dat je hiermee ook naar de huisarts kan gaan voor professionele voor je vader 

Reageer