Hoihoi,
Even wat achtergrondinformatie: mijn moeder is overleden toen ik 6 was, en omdat ik enigs kind ben woon ik alleen met mijn vader.
Alleen nu heeft hij dus een vriendin,
Hij had haar leren kennen op zo’n datingsite, maar na een paar keer afspreken waren ze al helemaal stapelverliefd op elkaar. Dat kan gewoon hoor, en ik merk ook echt wel aan mijn vader dat ze echt de ‘’ware’’ is en dat ze echt de goede vrouw is voor hem.
Alleen ik weet dus niet zo goed hoe ik hier aan moet wennen en mee om kan gaan. Vandaag had ik voor de eerste keer haar kinderen ontmoet, die zijn of uit huis of gaan bijna uit huis dus dat scheelt wel. Maar het is alsnog wel heel gek voor mij omdat ik dit nooit gewend ben.
Die vrouw komt nu ook bijna elke dag over de vloer en dan zijn ze echt super klef aan het doen en dat is natuurlijk ook heel raar om mijn vader zo verliefd te zien.
Ze is wel gewoon aardig hoor, maar er zijn gewoon bepaalde dingetjes aan haar die ik gewoon niet zo fijn vind en ik weet niet hoe ik daar mee om moet gaan. Zoals vandaag ‘dwong’ ze me best heel erg om met haar dochter om te gaan terwijl ik dat helemaal niet wou.
Heeft iemand tips om hier beter mee om te kunnen gaan?
xxx