Mijn vader heeft een tumor

  • 24 March 2022
  • 3 reacties
  • 48 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Lieve forumgebruikers,

 

Sorry dat ik jullie met dit lastig ga vallen maar ik wil even alles voor me eigen op een rijtje zetten.

Zo als de titel al zegt heeft (had)  mijn vader één tumor in zijn buik. Ze weten in het ziekenhuis niet of deze tumor goed of kwaadaardig is.  Daarom wordt het op gestuurd naar de patholoog.

 

Hij is gister geopereerd en hebben ze de tumor verwijdert. (we dachten dat het er een was) Het bleek uiteindelijk om 5 tumoren te gaan. Waarvan een grote en 4 kleine. Nu heb ik mijn vader gister niet mogen zien wegens de regels voor corona en omdat hij (zo zeggen ze het ) onder invloed van de medicijnen was. 

Gelukkig gaat het nu al iets beter. 

Mijn moeder is hem nu halen, alleen ben ik klinkt misschien raar maar een beetje bang om hem te zien.

Over 2 weken weten we ook pas of het goed of slecht is.

 

Nogmaals sorry dat ik jullie lastig valt met dit.

 

-Handbal11-


3 reacties

Aahw wat schrikken hè.  heel veel sterkte hoor !  Hopen dat de operatie heeft geholpen en dat het vanaf nu weer beter gaat ! Heel veel sterkte! 

Sanny xxxx

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ik weet dan nooit zo goed wat ik moet zeggen maar heel veel sterkte ermee! Ik hoop dat het goed komt dat je vader beter wordt en dat hij helemaal gezond wordt! Alle goeds gewenst !! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +9

Hey, 

Je valt ons helemaal niet lastig, je mag op het forum álles delen, dus dit ook!
Ik wens je vader, jou, en je hele familie heel veel sterkte!

Groetjes, Sano07

Reageer