Mijn vader heeft de boel belazerd

  • 3 August 2021
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn vader heeft de boel belazerd. Ik heb naar hem geluisterd en dit is letterlijk wat hij heeft gezegd. hij heeft een valse aangifte gedaan. hij zegt dat hij 1600 euro kwijt is door whatsappfraude nadat ik hem geblokkeerd heb na mishandeling. Ik zat toen in de crisisopvang. En daarnaast gaat hij naar maatschappelijk werk omdat hij valse klachten heeft. hij wil mij de schuld geven. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik denk dat het dan lijkt alsof ik de problemen veroorzaak en niet hij.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @yara. ,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes van Marieke

De Kindertelefoon

Reputatie 1
Badge

Hoi! Het spijt me om dit te horen. Heb je hier met je moeder over gepraat? Zo niet is dat denk ik een goed idee. Die kan je helpen en voor je opkomen. Wie weet heeft zij wel een goed idee. Verder kan je altijd met de kindertelefoon bellen of chatten. Iedereen is daar heel aardig.

veel succes,

tja, ik mag mijn naam niet zeggen.

Reageer