mijn vader doet raar en ik weet niet waarom

  • 30 September 2022
  • 30 reacties
  • 493 Bekeken

Reputatie 7

Heeyy, net stond ik op het punt onder de douche te gaan, en toen kwam mijn moeder naar boven en zei ze ‘aan de kant kutpuber ik ga douchen’ en toen riep ik mijn vader en die gaf haar gelijk en toen mocht ik ineens niet meer douchen omdat ‘ik zo’n enorme kutkutkutpuber ben en hij me zo haat dat hij bij de gemeente gaat vragen hoe hij mij uit huis kan plaatsen’ vinden jullie dit normaal ik niet. En weten jullie hoe ik dit op kan lossen want ik wil helemaal niet weg.

 


30 reacties

Badge

Kan zijn dat je vader en moeder ruzie of even chagrijnig zijn niet te veel van aantrekken als het zo doorgaat dan zou ik als eerst naar een vertrouwenspersoon gaan,

een leraar bv. 

Badge

maar wacht gewoon eerst even de situatie af 

 

Badge

mag ik wel vragen hoe de band met je vader en jou is

 

Reputatie 7

de band is gewoon goed maar hij doet soms ineens raar dus soms slaat hij me terwijl er helemaal geen reden is. 

Badge

heb je er al met iemant over gepraat

bv leraar of vertrouwingspersoon of vriend ect

 

sterkte

 

Reputatie 7

nee want mijn vader zegt dat als ik dat doe dan gaat die mij heel hard slaan en me uit huis schoppen...

Badge

kan ik mischien iets voor je doen

 

Reputatie 7

nee  nie echt denk k je kunt immers niet hiier komen...

Reputatie 7
Badge +9

heb je er al met iemant over gepraat

bv leraar of vertrouwingspersoon of vriend ect

 

sterkte

Een vertrouwenspersoon heeft geheimhoudingsplicht dus mag diegene niet aan je ouders zeggen 

 

Badge

Hee, sterkte ik hoop dat je weet dat je ouders je niet pijn mogen doen, ik zou er met iemand over gaan praten iemand die je vertrouwd en je je evt tips kan geven.

Reputatie 7

maar hij zegt: '’als je er ook maar met één iemand over praat ram ik je zo hard voor je bakkes dat je geen gele kuttandjes in je grote kutbek hebt staan en je nooit meer zal kunnen zien'’ 

Badge

Het betekent niet als jij er met iemand over praat dat hij er iets te weten over hoeft te komen, als je niks doet gebeurt er ook nooit wat, en de kans dat die je dan gaat mishandelen wordt ook alleen maar groter.

Je kunt het!

Reputatie 7

maar de vertrouwenspersoon is tevens mijn mentor en ze zei dat ze met dingen als mishandelen wel door moeten geven aan de jeugdzorg of ouders van de wet en school.

Reputatie 7

dus ik durf echt niks te zeggen want me vader heeft al een keer een melktand uit mn mond geslagen en me een blauw oog geslagen...

Badge

Dit is kindermishandeling en kan hij voor opgepakt worden dus ik Wil dat je deze week naar je mentor stapt alles uitlegt of dat je naar de politie stapt eventusendoor is je moeder ook zo want anders kun je met haar gaan je kunt ook altijd met een kennis gaan.

Badge

het is een moeilijke beslissing maar wel de grootste stap richting jouw vrijheid en om van je mishandeling af te komen

Badge

als je echt hulp nodig hebt laat het dan weten dan kommen we er uit om je te helpen of sammen hier mee naar de politie te gaan

Badge

ben het helemaal met je eens @yourboy dit kan niet  veel langer doorgaan zo!

Reputatie 7

oke ik ga vandaag naar mijn mentor

 

Badge

Laat me weten hoe het ging als je bent geweest.

 

Reputatie 7

ik ben niet geweest want ik hoorde dat allebei mn mentors corona hebben

Badge

ooh dat is vervelend sterkte en hou contact 

 

Reputatie 7

ja isg mr k weenie of da mag van de kt

Reputatie 4
Badge +3

hey is het al gelukt om naar de mentor te gaan?

Reputatie 7

nee ze zijn er nog steeds niet

Reageer