mijn vader doet naar tegen me terwijl ik niks gedaan heb

  • 1 April 2023
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 7

hoi, vanmorgen toen kwam mijn vader mij wakker maken, en hij stampte mijn kamer in en hij zei vrij hard: '’YO KOM ERUIT'’ ik zei van kan je dat niet iets rustiger zeggen want ik sliep nog. toen zei hij dat ik mijn grote bek moest houden. ik kwam uit bed en ging naar beneden; en daar vroeg ik nogmaals, nu op een nog rustigere toon, of hij me voortaan niet zo hard pratend wakker wil maken omdat ik dit best vervelend vind. tenminste, dat wou ik zeggen. toen ik begon te praten riep hij gelijk al bij het derde woord dat ik mijn grote klep dicht moest houden. ik was zo van, like wtf, ik praat gewoon normaal? en toen kwam onze hond bij hem en toen zei hij tegen de hond 'dat ie maar moest opflikkeren als hij zo doorging' (hij likte zijn hand) en toen kwam mijn moeder binnen en die hoorde dat nog en ik zei zo van dat zei hij ook tegen mij. en toen zei mijn vader '’leg dan ook even uit wat ervoor is gebeurd'’ op zo'n toon van ik-ben-heel-boos. dus ik begon uit te leggen en toen zei die weer dat ik mn  klep moest houden en toen kwam mijn moeder voor me op en zei '’ze moest het toch uitleggen'’ en daarna was mijn vader stil maar hij werd ook weer boos toen ik mijn ontbijt schijnbaar niet goed sneed. ik denk dat hij zo chagrijnig is omdat hij een ontslagbrief moest schrijven aan zijn baas, maar dat hoeft hij niet op mij af te kuren toch?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat klopt hij hoeft niet al zijn boosheid op jij te reageren en gebeurd dit vaker?

Reputatie 7

ja dit gebeurt best vaak eigenlijk

Reageer