Skip to main content

Heey, 

Ik zit weer eens heel erg in de problemen,

Vorige week gingen we met school naar Limburg, 3 dagen, dat was heel erg leuk, we gingen met de bus, en mijn ouders moesten 125 euro betalen voor mij. Ik moest van mijn ouders daarvan 50 euro betalen en 75 euro betaalden mijn ouders.

Toen ik terug kwam, kwam ik erachter dat mijn koffer nog in de bus lag, een vriendin van mij zag die liggen en die bracht hem dus terug. 

Maar toen mijn vriendin de koffer bracht, was ik dus niet thuis, alleen mijn vader, een zus, en een broer. Toen ik thuiskwam, wou ik dus mijn koffer, maar mijn vader zei: ´Je krijgt hem terug, maar alleen als je 150 euro betaald.´ Ik heb het geld wel, maar dan is meteen mijn hele bankrekening leeg!

Nu ben ik heel hard klusjes aan het doen, want ja, zonder koffer heb ik minder kleding. Ik mag van mijn zus wel gelukkig kleding lenen, maar je snapt waarschijnlijk wel dat ik mijn kleding en andere spullen wil.

Tips??

Liefsss 😘

Hai,

awh wat overdreven🙁 moet je dat betalen omdat je de koffer vergeten was? kan je het niet met je moeder erover hebben?

veel liefs van mij🤗

Ach jeetje zeg! Maar ik begrijp niet waarom je dan 150 euro moet betalen, dat is wel overdreven 🙁. Ik denk dat je er beter even met je moeder over kunt hebben en misschien kan je zus je helpen?

Liefs van mij 🤗❤️

Hey ​@Feline!

Dat is echt overdreven ja! Heel naar, ​@Cantaloupe, volgens mij bedoelt ze dat ze geld moet betalen omdat haar vader waarschijnlijk financiële problemen heeft. Ik vind dat je heel veel geld moet betalen, en het is ook flauw dat je je koffer niet mag hebben. Misschien moet je het ff met je moeder erover hebben. 

Liefss

Hoi, wat gemeen eigenlijk. Dat is echt niet oké. Is het al opgelost? Anders, kun je dit bespreken op school ? of inderdaad je moeder of zus. Ik hoop dat het goed komt. Groetjes Tjempie xxx

Heyy,

Dat is idd wel een overdreven reactie zeg! Kan je dit misschien met je moeder of je zus bespreken? Die kunnen je hier vast verder mee helpen.

Hopelijk is het snel opgelost!

Liefs, ItsJustMe <3

Reageer