Hoi, ik heb het gevoel dat mijn vader heel vaak met andere vrouwen zit te appen of het nu op Whatsapp of op messenger is zelfs nu op vakantie. De hele tijd als ik bij hem in de buurt kom klikt hij snel een app weg of doet zijn telefoon uit.
ik weet dat het niet goed is om te doen maar ik heb wel ff snel bij hem op zijn telefoon gekeken en zag dat hij helemaal met een vrouw aan het appen was (van zijn werk gok ik) en hadden samen een heel raar verhaal over dat zij bij mijn vader achterop de fiets wou en stuurde elkaar ‘’ dus dat vond ik al heel raar, hij heeft face id op whatsapp zelf staan en had allemaal vrouwen bij gearchiveerd staan zodat ze niet meteen naar boven zouden komen maar mijn moeder is niet echt een held met telefoons etc en die zou ook niet even op zijn telefoon controleren omdat hij telkens al heel vroeg naar bed gaat om 10 uur ofz en mijn moeder zit dan ‘s avonds alleen beneden met de hond en elke x als ik de deur open zou doen en welterusten zou zeggen zou hij op zijn telefoon zitten, maar ook bijzonder vind dat hij de chats van 4/5 vrouwen wist en 1 laat staan
en dit is dan alleen via whatsapp en dan heeft hij ook nog vrouwen in zijn messenger staan, 2 jaar geleden had ik ook het gevoel dat hij aan het chatten was en ik keek op zijn Apple Watch om naar messenger te gaan en zag ik ook veel vrouwen staan maar mijn vader kwam net binnen maar ik had messenger nog open staan en ik zeg je horloge is opgeladen en een paar dagen geleden dacht ik daaraan en keek weer op zijn horloge maar hij had alleen op zijn horloge messenger verwijderd
maar ik durf hem of mijn moeder er niet op aan te spreken want mijn ouders hebben al regelmatig ruzie en ik wil hun relatie niet erger maken (ze zijn al wel 12 jaar getrouwd) dus mijn vraag is wat ik moet doen
Ps: is dit eigenlijk een lange topic of valt het mee
x Nick