mijn vader.

  • 9 April 2021
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Badge


Oké dus ik zit nu bijna een jaar in havo 1. Mijn favoriete vak in kunst en cultuur en ik absoluut haat frans en gym.

ik heb asthma en DCD (ja ik weet ook niet wat dat is). Ik ben best wel stevig. En ik werk op dit moment aan mijn kledingstijl. Niet aan mijn lichaam want iedereen die dik lelijk vind kan oprotten.

 

Ik vind mensen die oordelen echt slecht.
 

mijn ouders zijn gescheiden. Omdat ze geen gevoelens meer hadden. Mijn moeder heeft met een oude vriend van mijn vader. Mijn vader was dus een beetje boos. Nu heeft hij zelf een vriendin die ik totaal niet mag. Hij is nu een beetje boos op mij. Ik heb altijd mijn mond gehouden over alles. Nooit een slechte mening gehad of uitgesproken. Maar toen hij gemeen ging doen tegen mijn autistische vriend en hem ging wegsturen met smoesjes was ik er wel klaar mee. Ik heb hem gezegd wat ik van zijn vriendin vond en hoe raar ik het vond dat hij het met de SCHOONMAAKSTER heeft. Hij noemde mijn autistische vriend druk en irritant. Heeft hij haar gezien? Ik word gek van van haar DRUKKE gedrag. Ik hoorde mijn moeder prongelijk en mijn vader vind dus dat ik gewoon een puber ben. Wie de kikker denkt hij dat ik ben? Mag ik geen mening hebben? Gaat hij de overgang in ofzo. Kikker die hij is. 
 

oké ik ben een beetje boos nu door deze tekst te schrijven.

oke maar dat dus, respecteer mij en mijn vrienden alsjeblieft mensen. En anders rot je maar op. 
 

lekker agressief ben ik weer. Sorry. 

 


2 reacties

"Ik vind mensen die oordelen echt slecht."

Dit is een oordeel.

Reputatie 2
Badge +1

Hey,

 

ik zou er met hem gewoon eens rustig over praten. Spreek vooral in de ik vorm bv ik vind het niet zo fijn. En spreek NIET in de jij vorm bv waarom doe jij zo irritant tegen me. Zo maak je hem alleen maar boos…

Persoonlijk vind ik ook dat je iedereen moet respecteren over hoe hij/zij is. Zo is het voor iedereen aangenaam :)

 

suc6!

grts Lisa

Reageer