pff waar moet ik beginnen. Rond 2017 gingen mijn ouder uit elkaar sinds dien heeft mijn moeder het best lastig met geld enz en mn ouders hadden heel erg veel ruzie toen en nu nog steeds ookal zijn ze uit elkaar. Ik zat altijd tussen hun in omdat ik de oudste ben dus ze vertelde allemaal dingen over mijn andere ouder om het zo maar ff te zeggen. mijn ouder hadden co-ouderschap en dat ging op het begin wel goed maar op een gegeven moment kregen mijn moeder en ik ruzie over school enz gewoon letterlijk alles wat ik doe. En meestal maakte het wel goed maar de laatste 10 weken loopt het erg uit de hand. Het verschil hoe ze tegen mij vs mijn zusje praten deed me gewoon pijn ik deed rond die tijd ook aan zelfbeschadeging (nu minder) maar daarna toen was ik bijvoorbeeld ziek mocht ik nii thuisblijven dat soort dingen. ik ben in 3 weken tijd 2x weggelopen en ja ook niet meer teruggekomen oor ongeveer een week. ik ben daarna nog een keer uit huis gezet en 4 weken geleden ging ik naar mn vader toe (ik was weggelopen) en toen kwam ze achter mij aan toen ik bij mijn vader was had ik mij opgesloten in de badkamer die had ze opengebroken en toen sloeg ze me heel erg hard en toen zei ze van ja ik sla je nog een keer als je nu niet meegaat. Maar ik was letterlijk bang voor haar dus dat deed ik nii en toen zei ze van ja ik kan je arm wel breken nu en je bent gek in je hoofd enz we gaan nu naar familie terapie en ik woon bij mn pa maar ik weet niet wat ik moet doen want ik heb geen contact met mijn moeder behalve dan bij familie terapie.
Sorry voor geen punten enz en voor de slechte uitleg maarja wat moet k nu doen?
xxxMee