Mijn straf thuis: Ik word in mijn ballen getrapt


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, mijn naam is Yusuf en ik ben 12 jaar. Ik heb drie jongere broertjes. Een van 6 jaar, een van 7 jaar, en een van 5 jaar. Mijn moeder denkt blijkbaar dat de juiste straf voor jongens hun ballen pijn doen is. Maar het word alleen bij mij gedaan en NIET bij m'n kleine broertjes. Wanneer ik in de problemen voor verkeerd gedrag mijn moeder zal me naakt en mep mijn ballen. Als ik m'n broertjes niet respecteer of met hen vecht,mompelt mama, dan moet ik naakt op m'n knieën met gespreide benen. De broertjes waar ik ruzie mee heb krijgen dan de opdracht om hun schoenen aan te doen en mijn ballen te trappen, meestal 3-7 keer.

29 reacties

Heyy Yusuf,
Wat oneerlijk dat het wel bij jou gebeurt en niet bij je jongere broertjes. En dat als je je broertjes niet respechter of met hun vecht zij jou in je ballen mogen trappen.
Wist je dat dit kindermishandeling is?
Ik zag net je andere topic en zie dat je wel eens vaker naar gestraft wordt.

Je kunt de kindertelefoon chatten of bellen.
Of met stichting chris mailen of chatten.
Dan kun je het met hen over hebben wat je het best kan doen, nu je wordt mishandelt door je moeder.
Ik vind dit echt erg! Ik zou naar jeugdzorg bellen en het verhaal uitleggen en zij regelen wel iets. Zij zorgen ook dat je veilig bent. Ik zind dit echt erg om te horen. Ik leef met je mee, strekte
Wat je ook kunt doen is het een vriend of vriendin, een leraar van school, een familielid of iemand anders die je vertrouwd het vertelllen. Sterkte
Badge

Is jou probleem al opgelost heeft ze dit nog gedaan, ben je noch vruchtbaar 

Reageer