Skip to main content
Vraag

Mijn stiefbroer vingert mij

• March 26, 2026
  • 6 reacties
  • 120 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hii,

Al een paar maanden geleden heb ik geschreven over dat mijn stiefbroer mij had verkracht.. ik heb het nog steeds tegen niemand gezegd,ik ben bang dat hij mij dan iets aan doet.. 

Gisteren was mijn moeder jarig, toen het avond was, zijn mijn moeder en stiefvader naar de bios geweest en samen uiteten. Ik bleef met mijn stiefbroer thuis en toen heeft mijn stiefbroer mij vastgehouden en mij uitgekleed.. hij heeft toen eerst een tijdje met zijn vinger in mijn vagina gezeten, het deed heel erg pijn en hij deed het ook heel erg diep😭

Daarna pakte hij een soort trillende staaf en duwde die er ook in.. hij had mijn armen en benen vastgebonden en heeft daarna nog seks gehad met mij... Hij heeft ook foto's en een video gemaakt ervan.. 

Ik ben heel bang voor hem en weet niet wat ik moet doen... Mijn moeder is dol op hem en hij is volgens mij haar favoriet, terwijl ik haar enige kind ben..

Liefs, Liv

6 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • March 26, 2026

Hi, wat heftig😓 Je kunt nog steeds iets doen met de tips uit het andere topic! Jij verdient dit echt niet❤️

Wat hij doet is hartstikke strafbaar en slecht. 

Knuffel en liefs🫂♥︎

Forum|alt.badge.img

Oh wat heftig ik heb nog niet met dit soort dingen te maken gehad dus weet ook niet zo goed wat ik als tip moet geven…… maar ik hoop echt dat hij stopt en dit is natuurlijk ook echt niet oké maar als je het aan iemand kwijt wil kun je het ook schriftelijk doen weet niet of je dat fijn vind

Sterkte❤️

Groetjes……

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • March 26, 2026

Wat erg maar gewoon zeggen tegen je moeder en anders een camera verstoppen in je kamer of waar je ook bent dat het gefilmt word .

Maar zal.ook gewoon naar de  politie gaan want dit moet stoppen

Heel veel sterkte .

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 26, 2026

Aangifte doen bij de politie, hij heeft je verkracht.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • March 27, 2026

Wat erg voor je!!!

Helaas… ik denk dat hij niet uit zichzelf stopt. 

Je moeder doet misschien of ze dol op hem is, omdat ze zo haar nieuwe man aan haar wil binden. 
En je hebt gelijk, als zij het juiste doet en voor haar eigen dochter kiest, raakt zij misschien haar nieuwe relatie kwijt. 

Maar die hoef jij niet te ondergaan voor haar. 

Als je het niet aan je moeder of de politie durft te vertellen, dan op school aan iemand. 

Niek_
Forum|alt.badge.img+1
  • moderator
  • March 27, 2026

Hoi ​@Oliviaaa

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Niek_

(De Kindertelefoon)