Hoi, zojuist verteld dat ik liever niet mee wil op vakantie met mijn vader. Ik heb er lang mee gewacht het vertellen er van. Éérst met mijn vriendin besproken en vertelde wat mij dwars zit enzo. En nu vanavond toen 'iemand' begon over de vakantie greep ik de kans. Ik vertelde in bijzijn van mijn moeder en 'iemand' over dat ik liever niet mee wou op de vakantie met mijn vader. En ja hoor de stemming sloeg om onsettend van gewoon gezellig naar geïrriteerd. Had ik natuurlijk kunnen weten, het komt ook als een klap als ik ineens thuis blijf en mijn moeder iets moet regelen ik snap het echt. En niet dat het nu opeens zeker is trouwens dat ik thuis blijf nee integendeel. Ik moet het eerst nog bespreken en bla bla bla. Maar het punt is dat ik het altijd verkeerd doe op een of andere manier, ik sla weer de stemming om ik verpest het weer de sfeer en de gezelligheid. Ik verdrietig op mijn kamer mijn moeder gestrest beneden met 'iemand'. En nu voel ik me naar over wat ik heb gedaan want ja ik kan ook gewoon mee gaan met mijn vader enzo, maar ik trek het niet. Iemand die het zelfde heeft of kwa vakantie niet mee willen, of kwa stemmingen in huis omslaan?
Bedankt iniedergeval voor het lezen groetjes Kitty.