Hai we kregen in maart te horen dat mijn pa darmkanker heeft hij kreeg een scopie omdat ze bloed in de ontlasting gevonden hadden nou die scopie ze konden nog niet verder of er zat al een grote tumor die de dikke darm bijna dicht maakte.....…
Toen kregen we te horen dat tie iedere dag naar de chemo moest bestraling en chemo pillen 10 pillen per dag nou 25 kuren afgemaakt
Hij werd er heel ziek van terug bij de chirurg wou tie kijken of de bestraling iets had gedaan
Nou ja had niks gedaan dus 25 keer voor niks daarnaar gegaan
Ja plan voor de operatie via twee.kanten om de tumor te verwijderen met twee chirurgen kregen ook nog eens te horen dat tie een stoma kreeg toen wouden ze de operatie doen maar was het de vraag of het door kon gaan omdat de bestraling niks had gedaan en hij was heel ziek
Nou de operatie kon doorgaan twee weken daarna operatie gehad tumor succesvol verwijderd toen tie wakker werd werd tie gillend wakker van de pijn
Daar kwam de nachtmerrie weer terug artsen hebben hem zoveel pijnstillers gegeven dat tie helemaal lam was twee dagen later gingen wij op bezoek hebben daar van twee tot acht gezeten toen gingen ze de pijnstillers verhogen savonds nog een ct scan gemaakt bleek dat hij een maagverlaming had waar tie van dood kon gaan want heel ze maag liep vol nou maagsonde der in ging het veel beter dernaa mog na twee dagen weer naar huis nou bed in woonkamer thuiszorg iedere dag ging beter kreeg toen pijn in ze stuitje bleek dat ie een naadlekage had nou een drain der in heeft tie nog steeds
Mij
Gaat gewoon helemaal kut ben er gewoon klaar mee zit zelf ook thuis heb een trauma opgebouwd.........soms wil ik er gewoon niet meer zijn