Skip to main content

mijn ouders zijn er achter gekomen dat ik luiers draag

• December 30, 2025
  • 25 reacties
  • 542 Bekeken

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1

Hoi allemaal  sommige van jullie weten  al dat ik  luiers draag  en ik deed dat stiekem zonder dat mijn ouders dat wisten weten maar ongeveer 3 dagen geleenden   gingen wij mijn kamer opruimen Ik was heel bang dat ze mij la  gingen openmaken en toen moest ik iets halen beneden en toen   beleven mijn ouders op mijn kamer en Toen deden ze   die la open en doen zagen ze het ik  schaamde maar natuurlijk ka pot 

als je nog vragen   hebben dan mogen jullie  die in deze topic  vragen

groetjes  

25 reacties

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 30, 2025

Oeh... En nu... hoe reageerden je ouders erop? Mag je ze blijven dragen of is het nu makkelijker of reageerden ze afwijzend? Wss moest je het wel bespreken nadat ze het gevonden hadden. Altijd lastig om uitleg te geven over iets wat (volgens de norm) "niet normaal" zou zijn... 

Ik ben benieuwd hoe het gegaan is en hoe het nu verder gaat.

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • December 30, 2025

Hoi ​@hoi1122334455

Wat deden je ouders toen ze er achter kwamen dat je luiers draag, en luiers in die la had?

Waren je ouders toen boos op dat moment toen ze erachter kwamen?

Hoe voel je je nu, gaat het nu een beetje?

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • December 30, 2025

Ik denk dat je dan het beste eerlijk kunt zijn tegen je ouders .

Hopelijk valt het mee wat je ouders zeide toen ze het vonden.

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 1, 2026

Hoi ​@Seashell , ​@miarabel457 en ​@NN15000 

wat fijn dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn Ik vind dat een goede eigenschap  en het gaat Ik ben een beetje  dat deel vergeten maar  hier komt het einde van het verhaal ten zijn jullie na dit verhaal nog vragen hebben maar oké daar komt ie dan

Toen mijn ouders erachter kwamen dat ik luiers draag, reageerden ze eerst met: “Wat is dit?” Ze waren niet boos, maar wel een beetje geschokt. We hebben het er samen over gehad en ik heb alles eerlijk uitgelegd. Uiteindelijk zeiden ze dat, als ik er gelukkig van word, ik ze mag blijven dragen. Ze vinden het misschien wat raar, maar ze accepteren het. Met mij gaat het verder gewoon prima.

als ik kan zijn als jullie  nog vragen hebben hierna mogen jullie  die  gerust vertellen

Groetjes!!!...

Onnodige tekst is verwijderd door de Kindertelefoon. 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 1, 2026

@hoi1122334455 Wat fijn lijkt een beetje op de reactie die mijn ouders hadden op mijn ABDL-gevoelens. Fijn dat ze het accepteren en dat je het eigenlijk niet echt meer verstopt hoeft te houden. Hoe ga je het nu doen met dragen ga je het vaker doen of heb je afspraken gemaakt met je ouders over je luier-gebruik? Ik ben iig erg blij voor jou dat je ouders er zo chill op reageerden. 

Vraagje zou je ook nog eens andere luiers willen proberen of blijf je bij je Attends? 

Geniet van het nieuwe jaar!

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 1, 2026

Ik heb afspraken gemaakt Ik mag zijn altijd  dragen alleen niet naar feestjes bij voorbeeld een feestje van mijn oom feestje met   vrienden  in slaapfeestje bijvoorbeeld mag wel en ja ik zou ook graag eens een keer Tiny Tail willen uitproberen Misschien is dat ook wel een leuke  aanrader Voor jou ​@Seashell 

Ik ben ook een beetje dus van mening veranderd nu ik jou overal in topics hoor praten over abdl  lijkt me dat ook wel leuk en daarom wil ik ook  Tiny Tail  weer gebruiken

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 2, 2026

@hoi1122334455  wat fijn dat je ouders niet boos werden en dat ze het accepteren. 

Maar denk dat je nu de juiste keuze hebt gemaakt om het uit te leggen  aan ze.

En ga je nu ook mee dragen ?

En blijf je alleen luiers dragen of ga je ook verder met abdl gebeuren dus bijv flesjes of speentje of andere dingen die daar mee te maken hebben.

Maar fijn dat het meegevallen is voor je 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 2, 2026

@NN15000 

Ik denk dat ik abdl  dingen ga uitproberen en ik snap niet helemaal wat je bedoelt met: ´en ik ga je nu meedagen´

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 3, 2026

Ik heb gisteren mijn eerste abdl luiers voor mezelf besteld de Kiddo Junior Plus ze zagen er echt super schattig uit. Tiny Tails zien er ook erg leuk uit ​@hoi1122334455. Ik denk dat ze ipv meedragen MEER dragen bedoelde.

Ben zo benieuwd naar die ABDL luiers en ook fijn hoe mama regeerde toen ik vroeg of ik die mocht bestellen ze keek zonder oordeel mee en ik mocht ze bestellen wss komen ze volgende week binnen ben zo benieuwd 

Seashell 😘 (vanaf vandaag 15 jaar oud🥳)

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 4, 2026

@Seashell  Van harte gefeliciteerd als ik zou kunnen zou ik je  een cadeautje geven maar dat kan helaas niet maar ik hoop dat je fijne  heb gehad

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 6, 2026

Dankjewel ​@hoi1122334455 maar ik heb al mooie cadeaus gekregen van mijn ouders (een hele grote Lego set🥰 )met dit koude weer en sneeuw-vrij kan ik deze lekker in elkaar zetten. 

Wat voor abdl dingen zou je graag willen proberen (ik kan een speen aanbevelen)? En nog een vraagje wat vind die persoon die jouw op school verschoond ervan dat jouw ouders het hebben ontdekt?

Seashell 😘 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 6, 2026

--onnodige quote verwijderd--

@hoi1122334455 ​ Ik bedoelde ga je nu ook meer dragen dan dat je eerst deed .

Dat woordenboek op telefoon is heel irritant.

En hopelijk worden de ander abdl spullen ook leuk voor je .

Legomaster123
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 6, 2026

@Seashell gefeliciteerd🙃

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 10, 2026

Hi ​@hoi1122334455 

Hoe gaat het nu met de hele situatie?

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 19, 2026

hi ​@Seashell het gaat helemaal prima met jou

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 19, 2026

nou ​@NN15000  ik denk niet dat ik meer ga dragen maar als het kan kan ik het misschien nu maar dan niet voor altijd

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 19, 2026

Sorry trouwens allemaal dat het zo lang duren voordat ik weer er was was met andere dingen bezig weet je ik maar ben er nu weer

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

Gewoon doen op je eigen tempo en je krijgt het er toch niet uit als je er eenmaal in zit is het moeilijk om het eruit te krijgen.

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 20, 2026

sorry ​@NN15000 Ik snap niet helemaal wat je bedoelt met:’’ je krijgt het er toch niet uit als je er eenmaal in zit is het moeilijk om het eruit te krijgen.’’

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • January 20, 2026

@hoi1122334455  

Daar bedoel ik mee je vind luiers leuk.om te dragen dus dat blijft in je systeem dat krijg je er niet zomaar uit want je zei dat je niet meer ging dragen .

Dus doe het als je er zin in hebt ik ben er laatst achter gekomen dat een vriendin van me het ook fijn vind om te dragen en die zei zo ook van ik wil het eigelijk niet maar kan er niet omheen. 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 20, 2026

​... een vriendin van me het ook fijn vind om te dragen en die zei zo ook van ik wil het eigelijk niet maar kan er niet omheen. 

Ja dat is het als je een fetisj hebt... soms kan je het zelfs niet bedwingen.

Heb wel eens gelezen dat in de oudheid het werd gezien alsof je bezeten was met een onbeheersbare drang 

Maar gelukkig weten we tegenwoordig wel beter maar die van onbeheersbare drang klopt wel een beetje…

Seashell 😘 

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 21, 2026

@NN15000 dat is ook niet wat ik bedoelde jij vroeg of ik er meer dan dat ik k al droeg ging dragen en daar zei ik nee op maar ik blijf ze zeker  dagen

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 21, 2026

ik dacht dat ik de enige dl/abdl was ik kwam er eigelijk achter toen ik 9 of 10 was ofzo, ik was altijd met mijn neefje laten we hem T noemen, oke dus ik was altijd met T en die had ook altijd al wat met luiers, oke dacht ik raar, maar het voelt toch wel fijn ofzo, het gevoel, dus ik begon ze ook veel te dragen, ik steelde ze altijd uit mijn zusjes kamer, lol en altijd alsof ik aleen thuis was, en natuurlijk moest ik ze verstoppen, ik ben inmidels 14 en ze leggen nog steeds in een oude lego doos, lol ik heb ze al een lange tijd niet gedragen omdat ik gewoon niet wil dat mijn ouders er achter komen, maar nog geen abdl spullen gebruikt

,Q

Forum|alt.badge.img+1

ik heb een paar vraagjes? Antwoord wat je zelf wilt en als je het niet fijn vind hoef je niks in te vullen.

gebruikte je je luiers ook echt of was het gewoon alleen voor het aan hebben?

Als je in de klas aan had plas of poep je dan?

Plaste/poepte je dan ook gewoon tijdens de uitleg Enzo? Valt dat niet op als je poept en dan misschien een beetje drukt of als je plast en dat dan een beetje hoort?

als je werd verschoond is het dan net zoals een baby? Op je rug, benen omhoog, luier uit, afvegen, luier aan, opstaan?

wiaten je leraren het? (Was/is dit middelbare of basis school)

heb je nog leuke verhalen?

hoi1122334455
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • February 3, 2026

hoi hoi ​@Harte koningin  Ik heb hieronder  antwoorden gegeven bedankt voor deze vragen

gebruikte je je luiers ook echt of was het gewoon alleen voor het aan hebben? :Jazeker ik gebruik het ook

Als je in de klas aan had plas of poep je dan? meestal : plas ik dan poepen vind ik ongemakkelijk in de klas alleen als het heel nodig is

Plaste/poepte je dan ook gewoon tijdens de uitleg Enzo? Valt dat niet op als je poept en dan misschien een beetje drukt of als je plast en dat dan een beetje hoort? : ja dat doe ik het kan misschien opvallen maar als mensen er niet van de  weten dan weet je ze ook niet wat het is of wat ik doe

als je werd verschoond is het dan net zoals een baby? Op je rug, benen omhoog, luier uit, afvegen, luier aan, opstaan?:  nou ja eigenlijk precies zo ja  Er zijn nog wel een aantal stappen Maar ja inderdaad zo

wiaten je leraren het? (Was/is dit middelbare of basis school) : middelbare en nee  de  leraren weten het niet omdat ze het niet hoeven te weten

heb je nog leuke verhalen? : Jazeker  maar dat heb ik ook allemaal in mijn andere topics geplaatst Als je geïnteresseerd bent zou ik dat  zeker even bekijken