Heyy
Ik ben Nathalie en ben 18 jaar.
Mijn ouders drinken iedere dag bier en ik zou niet eens weten hoeveel. Soms beginnen ze om 1 uur al met drinken. Ik zit er al een hele tijd mee en heb het dus voor de eerste keer tegen iemand gezegd die ik vertrouw. Mijn vriend weet dus dat ik er echt mee zit. Laatst was hij bij mij, we waren een filmpje aan het kijken boven en ging even naar beneden om wat drinken te pakken. En toen zaten ze al weer aan het bier. Ik had er wat van gezegd en de rest van de dag (zover ik weet, want was ook heel even weg van huis) hadden ze geen bier meer gedronken. De volgende dag had mijn moeder stiekem een biertje gepakt in de middag en in de avond dronk ze een biertje. Mijn vader had er 3 op maar die begon pas om 5 uur wat ik ook niet van hem gewend ben.
Ik ben alleen bang dat ze op een gegeven moment denken van ik maak zelf wel uit wat ik drink het is mijn lichaam ( vooral als ze er moeite mee gaan krijgen) er ligt genoeg drinken bij ons in de kelder waar geen alcohol in zit, maar ze drinken alleen maar dat. Ook ben ik er gewoon klaar mee dat wanneer mijn vriend binnen komt bij mij thuis dat hij flesjes bier ziet staan op tafel... elke keer. Ik word er zo boos van dat ik af en toe gewoon de neiging heb om iets naar hun kop te gooien…
Sorry voor het extreem lange verhaal, maar wilde dit gewoon even kwijt. Heeft er iemand tips/ ervaring?
Alvast bedankt!