Vraag

Mijn ouders zetten mijn internet uit

  • 3 February 2021
  • 6 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Mijn ouders zetten mijn internet uit  op bepaalde tijden op mijn pc. Op mijn pc, die nieuw is, krijg ik pas internet vanaf 1 uur smiddags, en gaat het om kwart over 9 uit. Zeker nu ik nu thuis zit en precies niks te doen heb, is dit heel vervelend. Want ik heb nu niks te doen terwijl ik alleen maar thuis zit, en daar word ik af en toe best wel geirriteerd door. Heeft iemand een idee hoe ik mijn ouders over zou kunnen halen, mij ook sochtends internet te geven


6 reacties

Badge

hoii ik heb geen tips ofzo wil alleen zeggen dat t erger kan… ik heb straf en heb nu voor 1 of 2 weken niet mn ps(playstation) en zelfs niet mijn telefoon!! 

 

maar miss kan je een serie op tv kijken ofz. succes :) <3

Reputatie 3
Badge +1

hey @SnathaN  je kan ze overhalen door het argument wat je net al gebruikte de lockdown dat je je games en vrienden online nodig hebt zoals ieder ander kind anders geniet van de tijd die hebt!

liefs flower:blush:

Reputatie 2
Badge +3

Haii @SnathaN 

 

Het is inderdaad heel vervelend ik heb ook op mn pc en telefoon een schermtijd..

Je kan vragen of ze misschien de tijden wat willen aanpassen bijv. van 11:00 tot 20:00

 

Als je met kleine stapjes begint gaan ze erover nadenken!

Met een beetje geluk gaat na een tijdje je schermtijd weer weg

 

Hopelijk kan je hier iets mee :>

Xxx

 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Je kan ook boeken gaan lezen of bordspelletjes doen. 

Misschien dat als je met je ouders praat, ze jou begrijpen en je meer internet-tijd geven, maar ik ken je ouders natuurlijk niet.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi SnathaN,

ik snap dat je het heel vervelend vindt als je geen internet hebt, want al je vermaak, je vrienden en nog veel meer zit online. 

Maar geen internet is echt niet het einde van de wereld hoor. Zoek een andere hobby, ga boeken lezen, speel spelletjes met je gezin of bel met je vrienden. Je kan ook buiten gaan hardlopen of spelen (zorg natuurlijk wel dat je je aan de maatregelen houdt).

Je wordt er echt niet gelukkiger van als je de hele dag binnen naar je laptopje zit te staren. Zoek wat andere dingen die je kan doen of neem bijvoorbeeld een van de bovenstaande dingen. Je zult zien dat je heus de tijd door komt.

 

Groetjes,

Paardebloem

Reputatie 2
Badge +3

heyy,

ik weet hoe vervelend het is op mijn oude woongroep mocht ik helemaal aan het begin maar 2 uur op me telefoon. toen had ik stiekem steeds een ander apparaat op me kamer zoals een telefoon. Wat misschien zou werken is  de gemiddelde schermtijd van iemand van jou leeftijd op te zoeken en dan zou je kunnen vragen of je langer mag omdat het gemiddelde dan hoger is. Ook kan je tot een compromie komen, bijvoorbeeld dat je dan voor elk vak een voldoende gaat staan.  

 

alvast suc6 je ouders overhalen :)]

 

groetjes.

Reageer