mijn ouders (WEER)

  • 16 October 2022
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hi, net was ik een beetje overprikkeld (ik heb autisme) en toen werd ik boos omdat mn moeder '’vroeg'’ of ik iets op kon ruimen. en met '’vroeg'’ bedoel ik gelijk snauwen.  en toen werd ik dus boos en toen zei mn moeder dat ik zonder eten naar bed moest. '’omdat ik toch al veel te vet en superdik ben'’  en net toen ik boven kwam stond mijn vader in de badkamer en hij begon te schreeuwen.  en te roepen dat ik hun als honden behandelen. maar eigenlijk doen hun dat bij mij… ze zeggen dat als ze nog een keer een natte onderbroek vinden (zie andere topics, ik plas soms nog in mijn broek) dat ik 500 strafregels krijg en dat ik een week niet mag douchen. ook schreeuwen ze voor het minste tegen me. ik vind dit zelf kindermishandeling, maar als ik daar over begin, beginnen hun weer te zeiken over iets wat niet eens bestaat en wat ik zeker niet doe, namelijk '’oudermishandeling'’  en sturen ze me altijd naar boven. het gaat bij ons thuis altijd over 6 dezelfde onderwerpen momenteel, namelijk 1. auto's (ze willen een nieuwe auto), 2. hondensport (ze trainen met onze puppy bij een hondensport vereniging)  3. hoe dik ik ben en dat ik minder moet '’freten'’ 4. dat ik meer naar buiten moet 5. beeldschermen  6. dat ik me altijd kut gedraag  het gaat dus bijna altijd over mij en dat vind ik niet fijn. ook komen ze altijd zomaar binnen in mijn kamer (ze kloppen wel eerst maar als ik dan NEE zeg komen ze toch binnen, het is zelfs zo erg dat ik mijn bed voor mn deur moet schuiven als ik alleen wil zijn) 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

oh en ik moet altijd om half negen in bed liggen, zelfs in het weekend en mag maar een half uur per dag op mn tel

Reputatie 4
Badge +3

Vind je jezelf dik of verzinnen ze het. Je kan ook je BMI berekenen en kan je het aan hun laten zien dat je helemaal niet te dik bent

Reputatie 6
Badge +3

oke bedankt! mn bmi zegt ook dat het goed is dus je hebt gelijk!

Reageer