Vraag

mijn ouders vertrouwen mij niet

  • 15 February 2020
  • 4 reacties
  • 118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik heb zo snel mogelijk hulp nodig, ik ben een meisje van 15 en woon met mijn 2 ouders en broer ik ben eigenlijk niet een meisje die echt steelt of veel liegt maar wel tegen hun. Mijn ouders zijn heel moeilijk en best heel streng. Ze geloven niks en kijken alles op het negatieve kant. Ik mag niks ik mag bijna nooit met vrienden wat doen en als wel moet daar maanden tussen zitten voordat ik wel mag en als ik mag ga ik alleen naar de stad. Sochtends tot smiddags en dat word langzaam ook saai. Ik mag niks meer. Ze pakken ook mijn telefoon af elke avond en dat al 5 jaar lang. Maar ik begon zelf stiekem savonds een andere telefoon te pakken en dan daarop verder te spelen en hoevaak ze mij betrapt hebbe blijf ik doorgaan. Ik weet zelf echt niet waarom het voelt alsof ik dat doe omdat ze me niet vrijgenoeg laten. Ze pakken ook om de kleinste dingen mijn telefoon af terwijl ik daar alleen met mijn vrienden kan communiceren als ik me slecht voel.  Ik weet echt niet meer wat k moet ik schaam me en ben bang want nu pakken ze me huidige telefoon voor langer af omdat ze me laatst ook betrapt hebben en daar kan ik alleen communiceren niks meer. 
 

Weet Iemand  wat de oorzaak is of wat ik moet doen soms weet ik het echt echt niet meer zoals nu!


4 reacties

Iemand?

Ik snap dat het vervelend is, kan je er met je ouders over praten? Of met je broer of zus?

Reputatie 3
Badge +2

Tja... Das lastig... Ik zal gwn proberen om thuis weer vertrouwen terug te winnen door tedoen wat ze willen en niet meer te liegen... Ik loog ook een tijd tegen me ouders en daardoor hadden we veel ruzie. Toen ik een week gwn deed wat ze zijden en ik mijn telefoon afgaf na school mocht im hem die week daarop weer gewoon gebruiken…

Suc7

Badge

Heyyaa!

 

ik zou zelf naar een vertrouwt iemand gaan of naar je broer/zus om het ze te vertelen wat er allemaal gebeurd enzo of je kan zelf naar je ouders gaan om het erover te hebben dat ze best minder streng mogen zijn, want je bent al 15! Dus ik snap eigenlijk de bedoeling van je ouders niet. Heb het erover met je ouders, broer/zus, vriendinnen etc

 

mvg vThunder

Reageer