Hey ik heb zo snel mogelijk hulp nodig, ik ben een meisje van 15 en woon met mijn 2 ouders en broer ik ben eigenlijk niet een meisje die echt steelt of veel liegt maar wel tegen hun. Mijn ouders zijn heel moeilijk en best heel streng. Ze geloven niks en kijken alles op het negatieve kant. Ik mag niks ik mag bijna nooit met vrienden wat doen en als wel moet daar maanden tussen zitten voordat ik wel mag en als ik mag ga ik alleen naar de stad. Sochtends tot smiddags en dat word langzaam ook saai. Ik mag niks meer. Ze pakken ook mijn telefoon af elke avond en dat al 5 jaar lang. Maar ik begon zelf stiekem savonds een andere telefoon te pakken en dan daarop verder te spelen en hoevaak ze mij betrapt hebbe blijf ik doorgaan. Ik weet zelf echt niet waarom het voelt alsof ik dat doe omdat ze me niet vrijgenoeg laten. Ze pakken ook om de kleinste dingen mijn telefoon af terwijl ik daar alleen met mijn vrienden kan communiceren als ik me slecht voel. Ik weet echt niet meer wat k moet ik schaam me en ben bang want nu pakken ze me huidige telefoon voor langer af omdat ze me laatst ook betrapt hebben en daar kan ik alleen communiceren niks meer.
Weet Iemand wat de oorzaak is of wat ik moet doen soms weet ik het echt echt niet meer zoals nu!