Vraag

Mijn ouders slaan mij en schelden mij met vieze woorden uit...

  • 27 March 2023
  • 3 reacties
  • 143 Bekeken

Badge

Hey ik ben een 14 jarige meisje en wil vandaag mijn verhaal kwijt. Als je niet tegen gevoelige teksten kan , lees dit dan liever niet x . Oké ik zal beginnen bij het begin , mijn verhaal gaat over agressieve ouders en dat ik elke dag word uitgescholden , mijn ouders zijn echt super agressief en schelden mlij elke dag uit met ‘ hoer , lelijkerd , vuilerik , slett , dikzak’ etc… ( nog véél erger maar hou het liever beetje netjes) dit doen ze wanneer ik 1 kleine foutje doe  ze schelden en slaan gelijk ik mag geen telefoon , ik mag nooit naar buiten ik schaam me echt dood om met me ouders ( vooral mama) naar buiten te gaan want ze roepen en schreeuwen in trammen en bussen en zelfs slaan en ja je raad het al iedereen staart dan naar mij… ik moet elke dag kuisen , als ik dat niet doe worden ze super boos en word ik weer uitgescholden . Op school lach ik echt zo vaak en leerkrachten zeggen zelfs dat ik de ‘ drukste’ van heel de klas ben , terwijl ik thuis nog stiller dan stil ben.  Sinds vroeger is mijn moeder al zo geweest , ze schreeuwt al in de ochtend en geloof mij haar geschreeuw is zo luidd echt niet normaal soms schrik ik ervan en hoor ik mijn hart echt 10x keer sneller gaan , ik vind dit echt zo niet normaal ook zeggen ze altijd dat ik op me 16de al ga ‘ trouwen’ ( uithuwelijken) bij onze cultuur als je je dochter uithuwelijkt krijg je er altijd geld voor dus ja ik denk da ze mij willen uithuwelijken voor die geld , ik snap ze echt niet ze slaan me zo super hard en schelden mij met echt super vieze scheldwoorden soms voel ik mij er zelfs ongemakkelijk bij , ik wou zo graag naar de politie gaan zodat ik missen een nieuwe mama & papa kan krijgen , ik wil dat echt zo graag ik zeg dit ook tegen niemand want als ik het zeg dan word ik weer uitgescholden en geslagen door hun , wanneer wij iets aan haar vragen antwoord ze nooit maar dan nooit normaal terug. Voorbeeld : ‘ Mama heb jij mijn jas gezien’ haar antwoord ‘ IK WEET HET TOCH NIET KAN JE NIKS ZELF DOEN’ maar met echt een super super superrrrrrrrr luide geschreeuw ze is altijd zo super agressief , slaaagt mij , scheld me uit ik wil dit niet meer ik wil vrijheid en een nieuwe lieve mama waar ik me goed in me vel voel , en mijn ding kan doen. Ik voel me als een slaaf hier en wil hier weg … pff

 

 

Groetjes A.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Je moet naar veilig thuis bellen want je ouders overtreden veel regels:

je mag je kind niet uithuwelijken 

je mag je kind niet slaan 

je mag je kind niet uit schelden 

Als je dat niet durft kun je naar je mentor gaan hij kan ook veilig thuis inschakelen 

Dit valt onder kindermishandeling.

Ik raad je aan om veiligthuis te contacteren.

Hey,

Wat heftig!

Zoals @Gekehenkie  en @OwO_Chikako_OwO  zeggen valt dit onder kindermishandeling. Dit kan gewoon echt niet. Ik raad je echt aan om veilig thuis te contacteren (of hoe dat ook heet). Of ga met je mentor praten.

Heel veel sterkte!

Reageer