Vraag

Mijn ouders slaan mij

  • 25 September 2023
  • 7 reacties
  • 263 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Mijn ouders slaan mij
Allebei
Mijn moeder slaat mij als ze boos is en ze denkt dat het mijn schuld is
Mijn vader slaat mij in zijn woede en hij denkt altijd dat het mijn schuld is
Als ik mijn moeder negeer na het slaan voor dagen wordt ze boos
Als ik mijn vader negeer na het slaan voor dagen zegt hij sorry
Mijn moeder slaat met haar hand op mijn arm of been
Mijn vader geeft mij zo een stomp of een schop als hij dat wil
Het is altijd mijn schuld
Als ik wat fout doe is het mijn schuld
Als hun wat fout doen is het mijn fout
Als mijn broertje wat fout doet is het mijn schuld
Ze zeggen wel dat ze van me houden
Ze zeggen wel dat ik hun kind ben
Maar als ze boos zijn dan zouden ze me verrot slaan
Als ik zeg dat het mishandeling is worden ze boos
Als ik zeg dat ik het tegen iemand ga zeggen worden ze boos
Ze worden om alles boos
En dan vragen ze waarom ik mezelf snijd
Als ik een kleine fout maak ben ik bang voor mijn ouders
Ik wil niet naar huis
Ik durf niet
Ik blijf in mijn kamer
Daar is het veilig
Dacht ik
Mijn moeder is een keer mijn kamer binnen gestormd
Ze had mij geslagen
Elke keer als ik voetstappen op de 2e trap naar boven hoor lopen denk ik er aan terug


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Ik geef je de tip om hier zo gauw het kan over te bellen met de Kindertelefoon! Geweld mag niet en jij kunt niet tegen ze op. Je hebt dit niet verdient en daarom mag je best hulp vragen. Bel maar gauw om advies! Kijk bovenaan deze pagina maar hoe dat kan. Het nummer is 0800 0432.  Veel sterkte! 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +11

Precies wat @Tartan13 zegt,  bel met de kt.

Veel succes!

 

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +7

He, dit mag niet volgens de wet. Dit is kindermishandeling. Je kan bellen met veilig thuis (nummer: 0800-2000) en anders bel je 112. Doe dit zo snel mogelijk en ik hoop dat mijn reactie zo snel mogelijk door de check gaan, sterkte!

Reputatie 4
Badge

Heyy @anoniem8642 dit hoort niet ik maak hetzelfde mee alleen dan mijn vader ik weet hoe je jezelf voelt mijn advies is ga naar je mentor of iemand die je vertrouwt voor mij is dat mijn leerlingbegeleider en praat erover ook over het snijden (doe ik ook) het kan echt opluchten om dr over te praten ik heb er gisteren ook over gepraat en veilig thuis is dr bij betrokken en ben nu tijdelijk uit huis ik weet niet of dit is wat je wilt maar mijn advies is echt PRAAT DR OVER!! ik hoop dat dit je helpt

Haily XxX

 

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast i.v.m. forumregel 3 (Plaats op het forum geen persoonsgegevens)

Reputatie 7
Badge +5

Volgens mij kan de kindertelefoon hier direct weinig mee. Volgens mij kun je beter naar een volwassen vertrouwenspersoon gaat je mentor of naar een broer/zus van je ouders gaan

Reputatie 7
Badge +11

Hey @anoniem8642 ,

Dat is heel vervelend.  Het beste is om ten eerste echt met de KT te bellen. Je kan het ook tegen je mentor of een ander vertrouwenspersoon zeggen. 

Dit mag niet zo doorgaan.

Groetjes, @Monkeyboy08

Hey ik begrijp je helemaal ik kan het gevoel nooit uitleggen en jij hebt het hier precies gezegd hoe het is ik durf eigenlijk ook niet 112 te bellen of iemand anders dat ik wordt mishandeld ik snap het zelf ook helemaal niet ze willen dat ik me gelukkig voel maar zorgen vervolgens wel weer dat ik boos wordt en dat er ruzie is in huis.

Reageer