Mijn ouders pakken steeds mijn games af

  • 2 July 2023
  • 1 reactie
  • 35 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

nou ik word helemaal gek van mijn ouders, ik was gister avond naar de bios met mijn moeder en mijn zusje en mijn moeder ging naar huis en ik en mijn zusje bleven achter bij de bios, mijn moeder zei dat ze de film niet zo leuk vond ( spiderman, beyond the spider-verse) dus ze ging naar huis en zei dat ze ons later zou ophalen, nou toen ik terug naar huis ging zei mijn moeder dat ze mijn games verstopt heeft en dat ik gelijk moest slapen en ik dacht ja ok ik ga ook slapen   (het was 11 uur snachts) maar het feit dat je mijn switch afpakt is raar, het is ZO irritant ik word echt pissig en kan er niet meer tegen, dit doen ze al mijn hele leven, mijn spullen afpakken, dus ze zei, ja morgenmiddag krijg je hem weer, dus ik zeg ok, dus  nu is het 13:24 en ik vraag naar mijn nintendo en ze zegt: je krijgt hem niet en loopt dan weg, en dan echt ik weet niet wat ik moet, dit is echt het toppunt van irritant zijn, en ja ik mag niet onbeleefd doen, dat doe ik ook niet maar soms wil ik echt gwn uitschelden want ik ben het er klaar mee!
ze hebben ook schermtijd op mijn telefoon en laptop gezet dus ik kan zonder mijn nintendo helemaal NIKS,

en mijn zusje heeft een apple ipad, daarop hebben ze geen schermtijd gezet, TERWIJL ZE DE HELE DAG OP HAAR F*CKING IPAD ZIT!!
helppp

heeft iemand tips zodat ik niet ontplof😥😥😥😥😓


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

mijn advies is praat er een keer over met je ouders en vraag waarom ze tegen je zusje minder streng zijn dan bij jouw en stel ze zeggen weer ga maar weglopen zou ik een keertje gewoon doen en als je weer terug vinden zeg dan dit is toch wat jullie wouden 

Reageer