mijn ouders houden veel meer van mijn zakgeld in dan nodig

  • 12 November 2022
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

hi, mijn ouders zijn er achter gekomen dat ik af en toe snoep pak uit de snoetrommel en nu houden ze mijn hele zakgeld (10 euro) in voor 1 week terwijl ik echt maar 3 of 4 snoepjes heb gepakt! dus ze pakken veel meer geld af dan nodig is (ze zeggen dat ze er nieuw snoep van gaan kopen (iets wat ik compleet niet geloof)) en als ik daar uitleg over probeer te vragen begint mijn vader tegen mij te schreeuwen! en ook hoorde ik ze tegen elkaar zeggen '’wat moeten we nou met zo'n kutkind'’ en tegen mij zeiden ze een keer '’ik woord zo ontzettend moe van jou, kutkind dat je bent!'’ en dat vind ik echt niet fijn. ook willen ze de laatste week ongeveer dat ik vroeger naar bed ga. en als ik over het sinterklaasfeest wil praten zeggen ze dat ik me gedraag als een 6jarige! ik vind dit echt niet kunnen en ik weet niet goed hoe ik hier mee moet omgaan. weet iemand hoe dat moet?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Wees blij met 10 euro per week ik kreeg 20 euro per maand toen ik 16 was. Dus 5 euro per week.

Maar je kan er met je ouders over praten. Misschien zitten ze krap. Wie weet 

Reputatie 6
Badge +3

Ja maar ze houden alles in 

Hi ik vind het een veel te strenge straf. Voor zoiets onschuldigs.  En je bent zeker geen kutkind ofzo hoor!  Dus je hebt gelijk dat het te zwaar is. Ik vind het niet eens straf waard. Sterkte hoor ik hoop dat je er met ze over kunt praten.

Sjammetje xxxx

Reageer