Vraag

mijn ouders houden geen rekening met me

  • 29 April 2022
  • 4 reacties
  • 57 Bekeken

Badge

Mijn ouders (moeder & stiefvader ) houden geen rekening met me . Elke avond drinken ze. Mijn stiefvader kan drinken en gewoon nog normaal doen, mijn moeder daarin tegen niet. Zodra zij 1 slok alcohol op heeft is ze zo ontzettend luidruchtig. Ze gaan (ook op doordeweekse dagen) muziek luisteren , op vol volume , rond een uur of 10/11 s avonds. Zodra er een liedje op komt wat ik ken begint mijn moeder me te roepen van onderaan de trap . Ik slaap rond die tijd al gewoon en ze maakt me dan gewoon wakker. Als ik er over wil praten met haar schuift ze t af op andere mensen. Het is nooit haar schuld. 
 

mijn vraag : hoe kan ik een normaal gesprek met mijn moeder aan gaan over haar drank gebruik en hoe zij zich dan gedraagt ??? En is ze verslaafd ?? Ze drinkt elke avond rum / vodka cola’s 


4 reacties

Badge

je moeder is verslaafd .    ik zal https://veiligthuis.nl/  inlichten als ik jouw was

heb je het ooit met je stiefvader hier over gehad?  misschien kan hij je helpen en anders zou ik het aangeven bij een buurtteam of jongerenwerkers :)

Reputatie 7
Badge +9

Misschien kan je aan je stiefvader vragen of hij er bij is als jij en je moeder gaan praten 

Badge

Ik zou er een andere volwassene bij halen meestal ouders die dit soort gedrag hebben, hebben hun eigen problemen.. Voel je je verder wel veilig thuis?

Reageer